eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa materacyków grzewczych, gondol, materacy do łóżeczek noworodkowych, nawilżaczy do respiratora, skanera naczyń



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materacyków grzewczych, gondol, materacy do łóżeczek noworodkowych, nawilżaczy do respiratora, skanera naczyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materacyków grzewczych, gondol, materacy do łóżeczek noworodkowych, nawilżaczy do respiratora, skanera naczyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d60c0e79-7933-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026426/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-5-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materac do łóżeczka dla noworodków obszyty materiałem umożliwiającym dezynfekcję; wymiar: 630 x 380 x 60 mm; kolor do wyboru przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

39143116-2 - Łóżeczka

44611200-8 - Respiratory

4.5.5.) Wartość części: 3382,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wanienka z przeźroczystego pleksi, gdzie wszystkie krawędzie, zagłębienia i uwypuklenia mają łagodne, zaokrąglone kształty, trwała nie zmieniająca struktury podczas użytkowania, zachowuje trwałość przy demontażu łóżeczka do dezynfekcji, materiał nadający się do dezynfekcji. Wanienki muszą pasować do stelaża; szerokość 16,5 cm; długość 27 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143116-2 - Łóżeczka

4.5.5.) Wartość części: 10152,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogrzewacz noworodkowy, przeznaczony do kompemsacji strat ciepła u noworodków z hipotermią. Zamawiający wymaga następujących parametrów technicznych urządzenia: 1) System do ogrzewania noworodka przeznaczony do kompensacji strat ciepła u noworodków z hipotermią, składający się z: a) sterownik - 1 szt., b) materac grzewczy - 1 szt., c) skórny czujnik temperatury - 1 szt.; 2) Monitor (kontroler) grzewczy z możliwością podłączenia i niezależnego sterowania jednym elementem grzewczym, napięcie wejściowe 220-240 VAC, 50 Hz, napięcie wyjściowe 24 V; 3) Możliwość regulacji temperatury automatycznie z pomiaru z materaca oraz z czujnika skórnego; 4) System działający w technologii suchego grzania kontaktowego bez udziału wody lub powietrza; 5) Możliwość zamocowania monitora na stojaku do kroplówek, zawieszenia na łóżeczku noworodkowym lub postawienia. Posiada wygodny uchwyt do przenoszenia; 6) Możliwość regulacji temperatury w zakresie min. 35-39 stopni Celsjusza ze skokiem co 0,1 stopni Celsjusza; 7) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny: wyświetlanie temperatury zaprogramowanej oraz aktualnej; 8) Alarmy: odchylenia temperatury; wysokiej temperatury; rozłączenia elementu grzewczego; automatyczny wyłącznik bezpieczeństwa w przypadku przegrzania; 9) Komunikaty alarmowe i ostrzegawcze wyświetlane w języku polskim; 10) Wymiary materaca 56 x 42 x 2 cm ( tolerancja +/-5% ); 11) Materac przeznaczony do czyszczenia i dezynfekcji ogólnodostępnymi środkami wykonany z tkaniny syntetycznej powlekanej 100% PU, odpornej na przenikanie płynów; 12) Materac ogrzewający tylko pacjenta (nie ogrzewający otoczenia). Grzanie tylko w miejscu zetknięcia z ciałem noworodka; 13) Dodatkowe dwie poszewki wykonane z bawełny wyposażone w tzw. Rogal do pozycjonowania noworodka ze ściągaczem. Element pozycjonujący z możliwością wyjęcia z poszewki w celu dezynfekcji.- tzw. ROGAL; 14) Materac posiadający zgrzewane pokrycie poliuretanowe zabezpieczające przed przedostaniem się płynów do wewnątrz; 15) Materac wyposażony w dodatkowy poliuretanowy pokrowiec zewnętrzny wielokrotnego użytku, przeznaczony do prania w temp. 90 stopni Celsjusza i dezynfekcji powierzchniowej do użytku np. na sali operacyjnej; 16) Niskie napięcie zasilania materaca max 24V; 17) Monitor wychłodzenia lub przegrzania mocowany na nadgarstku noworodka z alarmem wizualnym i optycznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace

4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nawilżacz do respiratora Infant flow kompatybilny z układem oddechowym F & P; gwarancja minimum 24 miesiące; przeglądy zgodne z zaleceniami producenta w okreisie gwarancji, bezpłatne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 26244,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przenośne podręczne urządzenie do iluminacji naczyniowej, umożliwiające zlokalizowanie naczyń (żył) powierzchniowych - brak bezpośredniego kontaktu urządzenia z pacjentem. Zamawiający wymaga następujących parametrów technicznych urządzenia: 1) Przenośne, podręczne urządzenie do iluminacji naczyniowej, umożliwiające zlokalizowanie naczyń (żył) powierzchniowych - brak bezpośredniego kontaktu urządzenia z pacjentem; 2) Skaner naczyń krwionośnych emitujący promieniowanie podczerwone, które wykorzystywane jest do lokalizacji naczyń podskórnych oraz podświetlenia ich pozycji na skórze pacjenta bezpośrednio nad żyłami. Lokalizacja naczyń krwionośnych dokonywana jest poprzez wchłanianie promieniowania podczerwieni przez hemoglobinę we krwi - brak bezpośredniego kontaktu urządzenia z pacjentem; 3) Możliwość wyboru jednego z dwóch trybów projekcji: "pozytyw/negatyw" (tryb odwróconego obrazu); 4) Urządzenie wyposażone w hermetyczne przyciski funkcyjne ułatwiające czyszczenie i dezynfekcję; 5) Urządzenie wyposażone w kolorowy wyświetlacz wskazujący aktualny stan baterii, ustawiane funkcje urządzenia oraz ewentualne błędy i alerty; 6) Urządzenie wyposażone w kompatybilną bezprzewodową ładowarkę wraz z zasilaczem; 7) Wymiary urządzenia w mm (dł. x szer. x gł.): 210 x 60 x 50 (+/-10 mm); 8) Wbudowana bateria litowo-jonowa; 9) Urządzenie sklasyfikowane jako wyrób medyczny; 10) Gwarancja min. 24 miesiące, darmowe przeglądy w trakcie trwania gwarancji; 11) Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis urządzeń w Polsce (załączyć dokument potwierdzający); 12) Wpis (zgłoszenie) do rejestru wyrobów medycznych; 13) Deklaracja zgodności i certyfikat CE na urządzenie i akcesoria pomocnicze; 14) Instrukcja obsługi w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1404,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3382,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1404,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W & A Adam Wasielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222122089

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 47/5

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1404,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w Grupie 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46492,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedLeader Łukasz Kruck

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591829275

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 306

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25916,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15714,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedLeader Łukasz Kruck

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591829275

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 306

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15714,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedLeader Łukasz Kruck

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591829275

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 306

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.