Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079045/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104309 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe podnoszące kompetencje pracowników naukowo – dydaktycznych i studentów Uniwersytetu Opolskiego, w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4644791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe podnoszące kompetencje pracowników naukowo – dydaktycznych i studentów Uniwersytetu Opolskiego, w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21eab8a8-c2b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi edukacyjne i szkoleniowe (akt. kwiecień 2021)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079045/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/16/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Certyfikowane szkolenie podnoszące kompetencje zawodowe dla studentów z Wydziału Nauk o Zdrowiu z zakresu: Stylizacja rzęs i brwi - Perfect Eye Pro Artist.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie zagraniczne podnoszące kompetencje dydaktyczne dla pracowników naukowo – dydaktycznych z zakresu: Dydaktyka akademicka języka angielskiego 21 Century Skills (Creative methodology for the language classroom at the advanced/academic level).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie zagraniczne podnoszące kompetencje dydaktyczne dla pracowników naukowo – dydaktycznych z zakresu: Nowoczesne techniki dydaktyczne budujące kompetencje komunikacyjne (Developing Intercultural Competence).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie zagraniczne podnoszące kompetencje dydaktyczne dla pracowników naukowo – dydaktycznych z zakresu: Dydaktyka akademicka języka angielskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 1D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie zagraniczne podnoszące kompetencje dydaktyczne dla pracowników naukowo – dydaktycznych z zakresu: Nowoczesne techniki dydaktyczne budujące kompetencje komunikacyjne (Business NLP skills for influence, persuasion and effective communication).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 1E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innovation Group Katarzyna Gałężewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301209773
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INNOVATION GROUP KATARZYNA GAŁĘŻEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
INNOVATION GROUP KATARZYNA GAŁĘŻEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-30 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530593113
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-058
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-30 do 2021-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530593113
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-058
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-30 do 2021-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530593113
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-058
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-30 do 2021-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530593113
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-058
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-30 do 2021-09-302021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NIWNICA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych i kursu spawania TIG dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Realizacja zajęć dla uczniów w Gminie Sępólno Krajeńskie
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Kurzętnik- etap I"
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla potrzeb hydroforni w Krężnicy Jarej, gm. Niedrzwica Duża
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.