Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072233/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103879 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana prowadników szybowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Campi 15
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146152400
1.5.8.) Numer faksu: 146124718
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalnia-bochnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pozostałe górnictwo i wydobycie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana prowadników szybowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7783ab8-c37b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2021/EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 454000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa oraz wymiana prowadników szybowych, do prowadzenia naczyń wyciągowych, o przekroju 130x140mm i długości około 6250mm, wykonanych z klejonego drewna sosnowego o następujących parametrach:
• ilość warstw – 3,
• wilgotność 10÷15%,
• dopuszczalna wartość załamania i sfalowania płaszczyzn – 1 mm,
• dopuszczalne odchylenie prostopadłości płaszczyzn – 2 mm na grubość prowadnika,
• wszystkie powierzchnie powinny być gładko obrobione.
Wraz z prowadnikami muszą być dostarczone niezbędne akcesoria montażowe. Dokładne wymiary oraz sposób montażu zostały przedstawione na rysunku (Załącznik Nr 7 do SWZ).
2) Wykonanie obliczeń sprawdzających potwierdzających posiadanie przez prowadniki parametrów wytrzymałościowych co najmniej takich samych jak w przypadku wykonania ich z drewna litego.
3) Uzyskanie pozytywnej opinii rzeczoznawcy ds. ruchu zakładów górniczych potwierdzającej możliwość zastosowania wykonanych prowadników w górniczym wyciągu szybowym.
4) Sporządzenie dodatku do dokumentacji górniczego wyciągu szybowego szybu „Sutoris”.
5) Wymiana wskazanych przez Zamawiającego prowadników w górniczym wyciągu szybowym szybu „Sutoris” na odcinku 100 m szybu w czterech ciągach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221230-3 - Szyby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44430000-3 - Zbrojenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500609,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Robót Górniczych GÓRREM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne GRAFEN Adam Zdebel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340199624
7.3.3) Ulica: ul. ks. Ludwika Tunkla 120
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH GÓRREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH GÓRREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Rewaloryzacja Zamku Żupnego w Bochni - etap pierwszy, ratunkowy
- Dostawa pieczywa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap II
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.