eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Remonty nawierzchni dróg gruntowych gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2023-2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg gruntowych gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg gruntowych gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a444afc-8839-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037226/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa nawierzchni dróg gruntowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.1.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu, naprawy nawierzchni dróg gruntowych poprzez ich mechaniczne profilowanie i zagęszczenie, na terenie gminy Kobylnica w latach 2023-2024.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem,
2) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowym,
3) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo – metalowym wibracyjnym.
3. Szacunkowy obmiar godzin pracy sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia wynosi szacunkowo łącznie 1 600 maszynogodzin i obejmuje:
1) mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem - 800 maszynogodzin,
2) zagęszczenie, utwardzenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowym- 400 maszynogodzin,
3) zagęszczenie, utwardzenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo - metalowym wibracyjnym - 400 maszynogodzin.
4. Powyższe ilości godzin są ilościami szacunkowymi i podanymi w celu wyliczenia ceny oferty oraz mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi ilościami maszynogodzin, bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie.
5. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa:
1) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ,
3) wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał błędnego, wadliwego oszacowania wartości przedmiotu zamówienia, co uniemożliwia zamawiającemu zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu art. 457 ust. 1 ustawy Pzp. Wartość tę oszacowano bez należytej staranności oraz bez uwzględnienia faktu, iż wielkość oraz wartość umów dotyczących przedmiotu niniejszego postępowania, realizowanych w poprzednich latach, sukcesywnie spada.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.