Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00193067/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych), rozszerzonych (pięcioletnich) i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich w 2022 roku w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_Lublin@gddkia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103178
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00100888/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu
Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,
Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do
reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o
współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z
uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;
5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt.11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca
polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania
danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.8. i 13.4. IDW;
8) Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
z wyłączeniem okresów zimowych tj. od 15 grudnia do 15 marca. Przez wykonanie należy
rozumieć wykonanie robót oraz ich odbiór ostateczny przez Zamawiającego.
Termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert, stąd Wykonawca może zaproponować
skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy do 5 miesięcy za co otrzyma dodatkowe punkty.
Po zmianie:
Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu
Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,
Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do
reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o
współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z
uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;
5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt.11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca
polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania
danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.8. i 13.4. IDW;
8) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że termin na dostarczenie Zamawiającemu zatwierdzonych przez właściwych Kierowników Rejonów kompletnych protokołów z przeglądów wynosi 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce".
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.