eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień
wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień
wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00967a2e-74a9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015119/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego” i oznaczonego, jako część pierwsza lub Zadanie nr 1.
2. Zadanie nr 1 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego”.
3. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Zakres robót obejmuje m.in.:
• roboty pomiarowe;
• wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej;
• wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej;
• studnie kanalizacyjne, rewizyjne;
• wykonanie przepompowni ścieków;
• wykonanie oczyszczalni ścieków.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową dla budowy kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji sanitarnej, przewodów tłoczonych wraz z przepompowniami ścieków P1, P2, P3, P4 i oczyszczalni kompaktowej ścieków 200RLM w m. Bocień gm. Chełmża, sporządzoną przez Jana Kretkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Kretkowski Jan Projektowanie i Nadzory Wod. Kan, z siedzibą przy ul. Miodowej 3 w Małej Nieszawce, 87 –103 Toruń;
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego nr AB.6743.1642.2021.MD z dnia 7 września 2021 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 6 sierpnia 2021 r. uzupełnionego dnia 2 września 2021 r. dotyczącego zamiaru budowy sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji sanitarnej, przewodów tłoczonych wraz z przepompowniami ścieków P1, P2, P3, P4, oczyszczalni kompaktowej ścieków 200 RLM w obrębie Bocień, gm. Chełmża;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej, tj. wykonanie wszelkich czynności geodezyjnych mających na celu prawidłowe usytuowanie budowanej sieci w terenie, w tym:
- wytyczenie wszystkich niezbędnych elementów budowanej sieci;
- założenie reperów roboczych-jeśli będzie taka potrzeba;
- w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych ich odtworzenie;
- przekazanie geodezyjne mapy poinwentaryzacyjnej w 2 egzemplarzach
uwierzytelnionych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- przekazanie szkiców polowych z pomiaru wraz z wykazem współrzędnych
inwentaryzowanych punktów, na szkicach polowych należy wykazać dla sieci
kanalizacyjnej rzędnych dna kanału (wloty i wyloty dna kanału) i pokryw( studnie) oraz-
w przypadku odgałęzień bocznych- rzędna miejsca wpięcia odgałęzienia do kanału
głównego oraz rzędna zakończenia odgałęzienia;
2) zapewnienia nadzoru archeologicznego, jeśli zajdzie taka konieczność;
3) wykonanie wykopów wraz z wzmocnieniem oraz z ewentualnym ich odwodnieniem;
4) zabezpieczenie urządzeń w wykopach oraz urządzeń podziemnych krzyżujących się z trasą kanału (np. istniejące kable teletechniczne i energetyczne) i nadziemnych znajdujących się w bliskości wykopów (np. ogrodzenia);
5) ułożenie rur;
6) dostawę materiałów;
7) transport gruntu na wymianę oraz nadmiaru gruntu;
8) zabudowa i izolacja studni;
9) inne powiązane prace budowlane, w tym prace przygotowawcze oraz oznakowanie robót;
10) próby szczelności kanalizacji sanitarnej i odbiór techniczny;
11) inspekcję telewizyjną kanałów kamerą z funkcją rejestracji spadku w kolorze;
12) zasypanie i zagęszczenie wykopów;
13) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, odtworzenie terenu do jego pierwotnego stanu i uzyskanie pisemnego potwierdzenia tego faktu od właściciela stanowi bezwzględny obowiązek Wykonawcy;:
14) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
15) uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, jeżeli będzie wymagała tego technologia prowadzonych robót.
16) inne prace związane z procesem budowy.
7. Kody i nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 45000000-7 Roboty budowlane
• 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
• 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
• 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1702220,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bocień” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego” i oznaczonego, jako część druga lub Zadanie nr 2.
2. Zadanie nr 2 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego”.
3. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Zakres robót obejmuje m.in.:
• odtworzenie i wyznaczenie osi oraz punków wysokościowych;
• wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża;
• wykonanie poboczy;
• wykonanie jezdni;
• wykonanie zjazdów;
• wykonanie robót wykończeniowych.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową pod nazwą „Uproszczony projekt budowlany. Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 9/16 w m. Bocień”, sporządzoną przez BIOS S.C. A. Osiński, M. Osiński, ul. Dworcowa 32, 87-140 Chełmża.
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego numer AB.6743.1625.2022.KM z dnia 1 września 2022 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia Gminę Chełmża z dnia 18 sierpnia 2022 r. (data wpływu 18 sierpnia 2022 r.), dotyczącego zamiaru do przystąpienia do robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej, do realizacji na działce nr geod. 9/16 w obrębie Bocień, gm. Chełmża;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zajdzie taka konieczność;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu przebudowanej drogi;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno- kartograficzną z pomiarów ( mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądani8e Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) inne prace związane z procesem budowy.
6. Kody i nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 45000000-7 Roboty budowlane,
• 45233140-2 Roboty drogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 47036,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 3 pod nazwą „Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Bocień” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego” i oznaczonego, jako część trzecia lub Zadanie nr 3.
2. Zadanie nr 3 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w m. Bocień wraz z przebudową drogi wewnętrznej i oświetlenia drogowego”.
3. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Zakres robót obejmuje m.in.:
• wykonanie wykopów pod ułożenie kabla;
• usypanie warstw piasku na dnie wykopu kablowego;
• ułożenie kabla;
• wykonanie przewiertów;
• montaż słupów oświetleniowych;
• montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie;
• uruchomienie oświetlenia.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową pod nazwą „Obiekt- w ramach przebudowy drogi budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej nr 1716C w miejscowości Bocień dz. Nr 1/1, 1/2, 1/8”, sporządzoną przez Pana Karola Milejczaka dla Adama Milejczaka prowadzącego działalność pod firmą Usługi Elektryczne Adam Milejczak, ul. Podmurna 19, 88-400 Żnin.
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego nr AB.6743.1897.2022.ŁK z dnia 19 października 2022 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 13 października 2022 r., polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1716C poprzez budowę oświetlenia ulicznego, do realizacji na działkach o nr geod. 1/1. 1/2, 1/8 w miejscowości Bocień, obręb 0002, gmina Chełmża.
3) decyzją zezwalającą Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu na zlokalizowanie oświetlenia drogowego w pasie drogowym z dnia 27.09.2022r. nr PZD-11.4542.89.2022;
4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz dojazdów do domów i pól w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnym i uzgodnieniami;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu budowanego oświetlenia drogowego;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno- kartograficzną z pomiarów ( mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;
7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
8) powiadomienie Zamawiającego i zarządcy drogi na 7 dni przed przystąpieniem do budowy oświetlenia o zajęciu pasa drogowego;
9) uzgodnienie z zarządcą drogi organizacji ruchu na czas budowy;
10) przekazanie z udziałem Zamawiającego zarządcy drogi odcinka pasa drogowego zajętego na potrzeby budowy po wykonaniu robót;
11) inne prace związane z procesem budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 27905,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1646985,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2655027,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1646985,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowo - Produkcyjna "ARIS" Rolbiecki Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791517659

7.3.4) Miejscowość: Grzegorz k. Chełmży

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1646985,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140084,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżbud Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8760205924

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres robót drogowych, Podwykonawca nieznany na etapie ofertowania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "KALA" Sylwester Lis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751326522

7.3.4) Miejscowość: Bartlewo g. Lisewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.