Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00087351/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 114406E KLONÓW – CZERNIAKÓW – STRACHANÓW – GRANICA GMINY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goszczanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliska
1.5.2.) Miejscowość: Goszczanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goszczanow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1d98654-a3c2-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 114406E KLONÓW – CZERNIAKÓW – STRACHANÓW – GRANICA GMINY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d98654-a3c2-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033926/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa drogi gminnej nr 114406E Klonów - Czerniaków - Strachanów - granica gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPFZ.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej nr 114406E Klonów-Strachanów. Droga zlokalizowana jest na terenie województwa łódzkiego, powiat sieradzki, gmina Goszczanów.
Program funkcjonalno – użytkowy (zwanym dalej PFU) opracowano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową i na jej podstawie, zgodnie z przepisami, zrealizować roboty budowlane.
Podane w PFU charakterystyczne parametry dla projektowanej drogi, uzbrojenia oraz innych elementów technicznych zadania należy traktować jako parametry minimalne określone przez Zamawiającego. W przypadku potrzeby zmian parametrów opisanych w PFU należy zaprojektować i wykonać urządzenia i elementy dróg o parametrach nie niższych niż opisane w PFU.
Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie decyzji (w tym w szczególności decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach), postanowień, uzgodnień i opinii wymaganych obowiązującymi przepisami umożliwiających realizację przedsięwzięcia, w szczególności opinii zarządcy drogi i gestorów urządzeń oraz uwzględnienie w ofercie ryzyka w trakcie realizowania projektu.
Zakres zamówienia ujęty w PFU obejmuje:
− sporządzenie projektów budowlanych, technicznych, wykonawczych (oddzielnie dla każdej z branż) i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie decyzji umożliwiającej wykonanie robót budowlanych;
- projekty związane z kolizjami z sieciami istniejącymi (zgodnie z uzgodnieniami branżowymi, o które należy wystąpić do poszczególnych gestorów sieci);
− sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
− wykonanie projektów podziałów nieruchomości wraz z wyniesieniem w terenie;
− obsługę geodezyjną;
− obsługę geologiczno-inżynierską;
− opracowanie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas robót oraz stałej organizacji ruchu;
− wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów;
− przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zadania do użytkowania;
− uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
− opłaty za wszelkie nadzory obce, badania, testy, itp.;
− nadzór autorski projektanta;
− geodezyjną inwentaryzację powykonawczą;
− projektową dokumentację powykonawczą.
Szczegółowy zakres robót określają: program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna prawidłowo złożona oferta. Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6232684,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6232684,68 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg rolniczych - wykonanie nawierzchni betonowej
- "Odbudowa mostu na rzece Szreniawa w miejscowości Pławowice, gmina Nowe Brzesko".
- Zaprojektowanie i budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na 8 części
- "Modernizacja/remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych- drogi gminnej na działce nr 477 w miejscowości Sanka, gmina Krzeszowice"
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi gm. Warka
- "Budowa skateparku na działce nr 122/4 w miejscowości Gromnik, Gmina Gromnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.