eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102213 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych
i drobnego sprzętu laboratoryjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.piotrkowicz@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych
i drobnego sprzętu laboratoryjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4e7941-cd03-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Inteligentny Rozwój, Wiedza Edukacja Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082235/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WChZP/03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Wykaz towarów składających się na
przedmiot zamówienia wraz z opisem i wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
Oferowane materiały i drobny sprzęt laboratoryjny powinny być towarami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych,fabrycznie nowymi, wolnymi od wad materiałowych i prawnych. Dostawy towarów będące
przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment i ilości zamawianych towarów, w terminie nie dłuższym niż 36
dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Podane w załączniku nr 1 do SWZ roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z ubiegłego roku.Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia
towarów wynikać będą z realnych potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne zapotrzebowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 284000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego-rękawice ochronne i środki ochrony. Wykaz towarów składających się na
przedmiot zamówienia wraz z opisem i wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
Oferowane materiały i drobny sprzęt laboratoryjny powinny być towarami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych,fabrycznie nowymi, wolnymi od wad materiałowych i prawnych. Dostawy towarów będące
przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment i ilości zamawianych towarów, w terminie nie dłuższym niż 36
dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Podane w załączniku nr 1 do SWZ roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z ubiegłego roku.Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia
towarów wynikać będą z realnych potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne zapotrzebowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty jaka wpłynęła w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 284 000,00 zł natomiast kwota oferty wynosi 354 870,74 zł. Podane kwoty są kwotami brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354870,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354870,74 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert tj. 25.06.2021 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.