eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101844 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 2 Z FILIĄ "DOM W POŁOWIE DROGI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211035392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WALCZAKA 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7358610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnr2.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnr2.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna samorządowa Jednostka Organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695a0307-9834-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004587/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Domu Pomoct Społecznej Nr 2 z filią "Dom w Połowie Drogi w Gorzowie Wlkp.,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.DA.2611.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 704961 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542725 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu posiłków i dostarczaniu ich do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią „Dom w Połowie Drogi” w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42 i ul. Walczaka 27, przy czym usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
2. Usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. - Dz. U. z 2020r. poz. 2021) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy,
2)rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L Nr 139 poz.1),
3) ze standardami GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna), GHP (Dobra Praktyka Higieniczna),
4) systemem HACCP ( System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności).
3.Zakres usług:
2. Zakres usług obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków w stanie gotowym do spożycia w formie śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorku i kolacji zgodnie z jadłospisem.
3. W trakcie trwania umowy przewidywana jest dzienna ilość posiłków do przygotowania i dostarczenia dla szacunkowo 90 mieszkańców, w tym:
- dla szacunkowo 22 mieszkańców Domu przy ul. Walczaka 27 w Gorzowie Wlkp.
- dla szacunkowo 68 mieszkańców Domu przy ul. Walczaka 42 w Gorzowie Wlkp.
z uwzględnieniem diet takich jak: cukrzycowa, wątrobowa, lekkostrawna, bez mleczna.W przypadku diety cukrzycowej Wykonawca dostarczy i przygotuje pięć posiłków w ciągu dnia ustalonych przez dietetyka tj. I śniadanie, II śniadanie, obiad dwudaniowy w tym surówka, kompot, podwieczorek i kolacja, Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia śniadań, obiadów i kolacji w zabezpieczonych przed wylaniem w termosach gwarantujących utrzymanie temperatury zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) dla potraw serwowanych na gorąco: zupa - temperatura nie niższa niż 75 oC,
b ) II danie - temperatura nie niższa niż 65 oC,
c) surówki, sałatki – temperatura od 4 do 10 oC.
11. Posiłki przygotowywane i dostarczane będą przez Wykonawcę siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli, o ustalonych godzinach:
• 7.00 –7.30 - śniadania,
• 12.00 – 12.30- obiady,
• 17.00 – 17.30 –kolacje, z tym że kolacje nie podawane na ciepło mogą być dostarczane w godzinach dostarczania obiadów.Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Instytutu Żywienia, zgodnie z obowiązującymi normami w zakładach żywienia zbiorowego oraz uwzględniać potrzeby żywieniowe osób przebywających w placówce z uwzględnieniem diet.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584199 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584199 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584199 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Zakład Wielobranżowy „PoMoc”,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993173210

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 26

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584199 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-29 do 2022-04-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.