eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY - UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA'' (...)"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 51 55

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 42151 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb65fcc-6f17-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047828/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji – 2 zadań pn. ,,WAWEL PODZIEMNY (…) W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ oraz “WAWEL PODZIEMNY–WAWELSKIE LAPIDARIUM”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-282-50/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach której Wykonawca obowiązany będzie do świadczenia usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem nad realizacją dwóch zadań w ramach inwestycji pn.
(i) ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ – Zadanie 1 oraz (ii) ,,PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU DETALU ARCHITEKTONICZNEGO WRAZ Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI TECHNICZNYMI ORAZ PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO W/W POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA PARTERZE POŁUDNIOWO-WSCHODNIEGO NAROŻNIKA KRUŻGANKÓW DLA ZADANIA PN. “WAWEL PODZIEMNY–WAWELSKIE LAPIDARIUM” NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU’’ – Zadanie 2
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych oraz konserwatorskich zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dalej PrBud i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi, oraz programami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie lub w przypadku decyzji Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie o braku konieczności wystawienia pozwolenia na użytkowanie, innych wymaganych przepisami decyzji/zgód na użytkowanie oraz związanych z rozliczeniem Inwestycji.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia w każdym z zadań jest podzielona na trzy Etapy:
-Etap I – Współpraca z Zamawiającym podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Wykonawcy robót.
-Etap II - Nadzór nad realizacją prac budowlano-konserwatorskich zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenia konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy Pzp – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz koordynacja pracy inspektorów branżowych.
-Etap III – Rozliczenie inwestycji po zakończeniu prac budowlano-konserwatorskich według wytycznych Zamawiającego i sposób zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz.U. 2016 poz.1864).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572779,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1356292,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572779,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365724181

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347649,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie obejmuje prawo opcji.
Wartość umowy stanowi zakres podstawowy.
Wartość oferty stanowi zakres podstawowy i opcjonalny.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Strony ustalają, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany etapami, określonymi w § 1 ust 3 Umowy – w terminie od dnia
zawarcia umowy do dnia zakończenia i rozliczenia każdego z zadań w ramach Inwestycji.
Przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem prawa opcji zostanie zrealizowany w terminie 332 dni, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2023 r. w zakresie realizacji zadania 1 i w terminie 240 dni, jednakże nie później niż do dnia 30.08.2023 r. w zakresie realizacji zadania 2, przy czym z uwagi na okoliczności niezależne od woli stron Kontraktu mogą one ulec zmianie, a tym samym zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku zlecenia zakresu opcjonalnego (Zadanie 1) zostanie on zrealizowany do 30.11.2024 r.
Zamawiający informuje, że wskazanie terminów co do konkretnej daty nastąpiło z uwagi na działalność Zamawiającego jako instytucji kultury związaną z terminami organizacji konkretnych wystaw.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.