Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00463361/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00487407/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 51 55
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 42151 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji pn. ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb65fcc-6f17-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047828/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (sprawowanie nadzoru inwestorskiego) w ramach inwestycji – 2 zadań pn. ,,WAWEL PODZIEMNY (…) W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ oraz “WAWEL PODZIEMNY–WAWELSKIE LAPIDARIUM”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463361/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-282-50/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach której Wykonawca obowiązany będzie do świadczenia usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem nad realizacją dwóch zadań w ramach inwestycji pn.
(i) ,,WAWEL PODZIEMNY – UDOSTĘPNIENIE REZERWATÓW ARCHEOLOGICZNYCH W OBRĘBIE MIĘDZYMURZA’’ – Zadanie 1 oraz (ii) ,,PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU DETALU ARCHITEKTONICZNEGO WRAZ Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI TECHNICZNYMI ORAZ PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO W/W POMIESZCZEŃ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA PARTERZE POŁUDNIOWO-WSCHODNIEGO NAROŻNIKA KRUŻGANKÓW DLA ZADANIA PN. “WAWEL PODZIEMNY–WAWELSKIE LAPIDARIUM” NA ZAMKU KRÓLEWSKIM NA WAWELU’’ – Zadanie 2
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych oraz konserwatorskich zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dalej PrBud i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi, oraz programami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie lub w przypadku decyzji Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie o braku konieczności wystawienia pozwolenia na użytkowanie, innych wymaganych przepisami decyzji/zgód na użytkowanie oraz związanych z rozliczeniem Inwestycji.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia w każdym z zadań jest podzielona na trzy Etapy:
-Etap I – Współpraca z Zamawiającym podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mającego na celu wybór Wykonawcy robót.
-Etap II - Nadzór nad realizacją prac budowlano-konserwatorskich zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenia konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy Pzp – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz koordynacja pracy inspektorów branżowych.
-Etap III – Rozliczenie inwestycji po zakończeniu prac budowlano-konserwatorskich według wytycznych Zamawiającego i sposób zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz.U. 2016 poz.1864).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572779,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1356292,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572779,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365724181
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 83
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347649,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy stanowi zakres podstawowy.
Wartość oferty stanowi zakres podstawowy i opcjonalny.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Strony ustalają, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany etapami, określonymi w § 1 ust 3 Umowy – w terminie od dnia
zawarcia umowy do dnia zakończenia i rozliczenia każdego z zadań w ramach Inwestycji.
Przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem prawa opcji zostanie zrealizowany w terminie 332 dni, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2023 r. w zakresie realizacji zadania 1 i w terminie 240 dni, jednakże nie później niż do dnia 30.08.2023 r. w zakresie realizacji zadania 2, przy czym z uwagi na okoliczności niezależne od woli stron Kontraktu mogą one ulec zmianie, a tym samym zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku zlecenia zakresu opcjonalnego (Zadanie 1) zostanie on zrealizowany do 30.11.2024 r.
Zamawiający informuje, że wskazanie terminów co do konkretnej daty nastąpiło z uwagi na działalność Zamawiającego jako instytucji kultury związaną z terminami organizacji konkretnych wystaw.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Łagów"
- "Wykonanie dok proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na teren Olenderskiego Parku Etnograficznego w Wielk Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olender Park Etnograf w Wielkiej Nieszawce - I etap "
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





