eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Budowa i remont przyszkolnej infrastruktury sportowej w miejscowościach: Kielanówka, Zgłobień, Racławówka



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i remont przyszkolnej infrastruktury sportowej
w miejscowościach: Kielanówka, Zgłobień, Racławówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.boguchwala.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i remont przyszkolnej infrastruktury sportowej
w miejscowościach: Kielanówka, Zgłobień, Racławówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88f10d9a-82a0-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007418/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i remont przyszkolnej infrastruktury sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043931/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 874107,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1: Budowa wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego w Kielanówce
Przedmiotowa inwestycja projektowana jest na terenie Szkoły Podstawowej w Kielanówce, na działkach ewidencyjnych 327/1 oraz 328 gmina Boguchwała. Wjazd na działkę jest realizowany bezpośrednio z drogi gminnej poprzez istniejący zjazd. Działka zabudowana jest budynkiem szkoły wraz z salą gimnastyczną.
W ramach robót budowlanych przewidziana jest budowa nowego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 15,00 x 28,00 m, powierzchni 420,00 m2 i nawierzchni z trawy syntetycznej. W obrysie boiska zlokalizowano boisko do piłki ręcznej, koszykówki na połowie boiska oraz piłki siatkowej. Zaprojektowano piłko chwyty o wys. 6,0 m, usytuowane wokół boiska wraz z bramą wjazdową i furtką. Wzdłuż piłko chwytów od strony budynku szkoły zostało zaprojektowane koryto betonowe zapobiegające zalewaniu boiska przez spływające wody opadowe.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkiem poprzecznym. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży gumowych, bezpiecznych. Boisko należy wyposażyć w 2 bramki do piłki ręcznej, 2 kosze do gry w koszykówkę, 2 stojaki wraz z tablicami do koszykówki, słupki oraz siatkę do siatkówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.5.5.) Wartość części: 188171,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć nr 2: Budowa wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego w Zgłobniu
Przedmiotowa inwestycja projektowana jest na terenie Szkoły Podstawowej w Zgłobniu, na działce ewidencyjnej 1006, gmina Boguchwała. Wjazd na działkę jest realizowany bezpośrednio z drogi publicznej poprzez istniejący zjazd. Działka zabudowana jest budynkiem szkoły wraz z salą gimnastyczną.
W ramach robót budowlanych przewidziana jest budowa nowego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 26,00 x 46,00 m, powierzchni 1196,00 m2 i nawierzchni z trawy syntetycznej z wyznaczonymi boiskami do gry w piłkę nożną, pole do koszykówki na połowie boiska oraz pole do gry w siatkówkę wpisane. Zaprojektowano piłko chwyty o wys. 6,0 m, usytuowane wokół boiska wraz z bramą wjazdową i furtką.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkiem poprzecznym. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży gumowych, bezpiecznych. Boisko należy wyposażyć w 2 aluminiowe bramki do piłki nożnej, 2 kosze do gry w koszykówkę, 2 stojaki wraz z tablicami do koszykówki, słupki oraz siatkę do siatkówki.
ZAKRES NIE OBJĘTY POSTĘPOWANIEM:
Dokumentacja projektowa „Budowy boiska przyszkolnego w Zgłobniu” zawiera szerszy zakres robót, tj. wykonanie bieżni i skoczni w dal, z których na tym etapie Zamawiający rezygnuje. Powyższe nie są objęte niniejszym przetargiem (szczegółowy zakres określają przedmiary robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.5.5.) Wartość części: 400049,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Remont boiska przyszkolnego w Racławówce
Przedmiotem inwestycji jest remont boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Racławówka, na działce o nr ewid. 351/1, polegająca na wymianie zniszczonej trawy na nową wraz
z warstwą wyrównującą, podbudową o grubości 10 cm.
Działka jest zabudowana budynkiem szkoły wraz z salą gimnastyczną. Istniejący na działkach budynek ma połączenie komunikacyjne z drogą publiczną poprzez istniejący zjazd.
W ramach inwestycji planuje się modernizację (remont) boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach 22,50 x 44,00 m i powierzchni 990,00 m2.
Na boisku zostaną wytyczone pola do gry w piłkę nożną oraz pole do gry w siatkówkę. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkiem poprzecznym. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży gumowych, bezpiecznych. Boisko należy wyposażyć w 2 aluminiowe bramki do piłki nożnej.
Wokół boiska wymienione zostanie ogrodzenie wykonane w formie piłkochwytu o wysokości 6,0 m i 4,0 m. W ramach inwestycji przewiduje się także remont schodów terenowych wykonanych z kostki brukowej prowadzących do boiska, polegający na przełożeniu - wyrównaniu kostki brukowej oraz niwelacje terenu wokół boiska, po wykonaniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.5.5.) Wartość części: 195886,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199523,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199523,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402

7.3.3) Ulica: ul. Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199523,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393764,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393764,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402

7.3.3) Ulica: ul. Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393764,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209862,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209862,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multigrass Sport Rafał Bazentkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842534136

7.3.3) Ulica: Czajkowskiego 90/1

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209862,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.