Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00085617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00085617/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15 (po zmianach)
- 2022/BZP 00086130/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00229686/01 - Wynik z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.4.2.) Miejscowość: Czarne
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 0598332078
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098518
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00085617/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złoty 00/100).
2. Pozyskane środki finansowe z kredytu przeznacza się na: wykup obligacji komunalnych w kwocie 1.000.000 zł, spłaty kredytów w kwocie 2.016.628 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 483.373 zł zgodnie z Uchwałą Nr 0007.60.2021 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 16 grudnia 2021 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
3. Okres kredytowania: od podpisania umowy kredytowej do 15 grudnia 2031 roku.
4. Kredyt zostanie uruchamiany w kwotach i terminach, które zostaną określone w formie pisemnego wniosku o wypłatę, złożonym przed każdym uruchomieniem transzy drogą elektroniczną z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, a środki winny być przekazane w dniu następnym po otrzymaniu wniosku droga elektroniczną.
5. Uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100.
6. Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 31.01.2023r.
7. Prowizja 0 % za przedterminową spłatę kredytu.
8. W przypadku niezrealizowania planowanych na 2022 rok wydatków Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu.
9. Koszty obsługi kredytu:
1) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M, aktualizowanej co miesiąc, poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i stałej, w trakcie trwania umowy marży banku, nie wyższej niż 0,05%, która zostanie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, w związku z tym bank przez cały okres obowiązywania umowy nie będzie dodatkowo naliczał kosztów i opłat z tytułu m.in. prowizji przygotowawczej, prowizji za sporządzenie aneksów, prowizji za wcześniejszą spłatę, prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu i tym podobnych w trybie Pzp.
2) prowizja – liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 3.500.000 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu – płatna przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 15 dni od pierwszego uruchomienia środków.
10. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a przypadku roku przestępnego 366 dni.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale IV SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złoty 00/100).
2. Pozyskane środki finansowe z kredytu przeznacza się na: wykup obligacji komunalnych w kwocie 1.000.000 zł, spłaty kredytów w kwocie 2.016.628 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 483.372 zł zgodnie z Uchwałą Nr 0007.60.2021 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 16 grudnia 2021 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
3. Okres kredytowania: od podpisania umowy kredytowej do 15 grudnia 2031 roku.
4. Kredyt zostanie uruchamiany w kwotach i terminach, które zostaną określone w formie pisemnego wniosku o wypłatę, złożonym przed każdym uruchomieniem transzy drogą elektroniczną z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, a środki winny być przekazane w dniu następnym po otrzymaniu wniosku droga elektroniczną.
5. Uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100.
6. Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 30.01.2023r.
7. Prowizja 0 % za przedterminową spłatę kredytu.
8. W przypadku niezrealizowania planowanych na 2022 rok wydatków Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu.
9. Koszty obsługi kredytu:
1) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M, aktualizowanej co miesiąc, poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i stałej, w trakcie trwania umowy marży banku, nie wyższej niż 0,05%, która zostanie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, w związku z tym bank przez cały okres obowiązywania umowy nie będzie dodatkowo naliczał kosztów i opłat z tytułu m.in. prowizji przygotowawczej, prowizji za sporządzenie aneksów, prowizji za wcześniejszą spłatę, prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu i tym podobnych w trybie Pzp.
2) prowizja – liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 3.500.000 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu – płatna przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 15 dni od pierwszego uruchomienia środków.
10. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a przypadku roku przestępnego 366 dni.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale IV SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-28 11:00
Po zmianie:
2022-04-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-28 11:10
Po zmianie:
2022-04-06 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-26
Po zmianie:
2022-05-05
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1082300,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.500.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2025 roku deficytu budżetowego.
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 600 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w złotych w wysokości 6 000 000 złotych (słownie złotych: sześć milionów) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2025 roku deficytu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- Bankowa obsługa budżetu gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych - II postępowanie
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





