eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrutaREALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA - NA TERENIE GMINY GRUTA



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA - NA TERENIE GMINY GRUTA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053429100070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gruta 244

1.5.2.) Miejscowość: Gruta

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsgruta.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA - NA TERENIE GMINY GRUTA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf5647c-09a0-4e04-b117-7adc523f9c3c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005053/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Gruta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebf5647c-09a0-4e04-b117-7adc523f9c3c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przetargi@gruta.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a.) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b.) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą mejla: przetargi@gruta.pl
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
szczegółowy opis zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„Realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Gruta”
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwanego „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych.
W związku z zapisami art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej reprezentowany przez kierownika.
2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO (Wójt Gminy) powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można kontaktować się pod adresem mail iodo@gruta.pl .
1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
2. obowiązków prawnych ciążących na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
3. zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
4. zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
5. umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
Podstawa do przetwarzania danych osobowych zależna jest od rodzaju operacji, jakie wykonywane są na danych osobowych.
1. Odbiorcami danych osobowych są wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
2. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w punkcie 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
3. Osoba, której dane osobowe przetwarza administrator danych, posiada prawo do (z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa):
4. dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
5. sprostowania danych (zgodnie z art. 16 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
6. usunięcia danych (zgodnie z art. 17 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
7. ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
8. przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
9. prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
10. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
11. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
12. Dane osobowe nie są przetwarzane przez administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane profilowaniu.
13. Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanymi w miejscu zamieszkania tych osób na terenie Gminy Gruta. W/w usługi stanowią zadania zlecone gminie na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2024 r. poz. 816 t.j.) oraz art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1283ze zm.).
2. Usługi odbywać się będą na terenie Gminy Gruta w miejscu zamieszkania beneficjenta. Liczba godzin określona zleceniem jest czasem efektywnie przepracowanym przez Zleceniobiorcę. Zamówienie będzie obejmowało specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w następującym zakresie usług:
a) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji leczniczej - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146 t.j. ze. zm.) będą prowadzone: o zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. Zajęcia z rehabilitacji ruchowej muszą być prowadzoną przez fizjoterapeutów oraz absolwentów szkół wyższych ze specjalnością rehabilitacja lub gimnastyka lecznicza, posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi. Szacunkowo przyjmuje się że do wykonania przez okres obowiązywania umowy będzie ok. 6500 godzin z zakresu rehabilitacji leczniczej. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem, który musi dostarczyć do miejsca zamieszkania beneficjenta usług, w szczególności: aparat do masażu BOA, lampy solux, przenośne stoły do masażu, tablice do ćwiczeń manualnych, rotory, platformy balansujące, aparat do elektroterapii, aparat do laseroterapii, itp.,
b) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie integracji sensorycznej.
Zajęcia z integracji sensorycznej muszą być prowadzone przez osoby wykwalifikowane (terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta i logopeda, lekarz, psycholog, pedagog, pedagog specjalny) posiadające ukończony kurs kwalifikacyjny I i II stopnia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. 2023.2102) oraz posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi.
Szacunkowo przyjmuje się, że do wykonania przez okres obowiązywania umowy będzie ok. 350 godzin z zakresu integracji sensorycznej. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem, który musi dostarczyć do miejsca zamieszkania beneficjenta usług, w szczególności: wałki, piłki, kliny, deski balansowe, dyski sensoryczne, itp.,
c) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie terapii behawioralnej, muszą być prowadzone przez osoby wykwalifikowane (terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta i logopeda, lekarz, psycholog, pedagog, pedagog specjalny) posiadające ukończony kurs kwalifikacyjny I i II stopnia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. 2023.2102) oraz posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi. Szacunkowo przyjmuje się, że przez okres obowiązywania umowy do wykonania będzie ok. 200 godzin terapii behawioralnej.
d) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie alternatywnych sposobów porozumiewania się – zajęcia z logopedą, powyższe musi być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia logopedy, posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi. Szacunkowo przyjmuje się, że prze okres obowiązywania umowy do wykonania będzie ok. 200 godzin zajęć z logopedą.
e) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie terapii psychologicznej – terapia musi być prowadzona przez osobę posiadającą siadająca właściwe kwalifikacje, potwierdzone wymaganymi dokumentami, do udzielania świadczeń psychologicznych o których mowa w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi. Szacunkowo przyjmuje się, że przez okres obowiązywania umowy do wykonania będzie ok. 200 godzin z zakresu terapii psychologicznej.
f) specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie treningu EEG biofeedback- trening musi być prowadzony przez osoby posiadające odpowiedni kurs/ szkolenie z zakresu treningu biofeedback, posiadających przynajmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób zaburzeniami psychicznymi. Ponadto wykonawca musi zapewnić w miejscu zamieszkania podopiecznego odpowiedni sprzęt do prowadzenia terapii zakresu EEG biofeedback min.: sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, elektrodami i pozostałym niezbędnym wyposażeniem. Szacunkowo przyjmuje się, że przez okres obowiązywania umowy do wykonania będzie ok. 700 godzin z treningu EEG biofeedback.

3. Szacunkowo przyjmuje się, że do wykonania przez okres obowiązywania umowy łącznie będzie ok. 8150 godzin zegarowych (60 minut) specjalistycznych usług opiekuńczych osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi (łącznie ok. 28 osób). Zakłada się, że liczba godzin świadczonych usług oraz liczba osób objętych usługami może się zwiększyć bądź zmniejszyć o 25 % w stosunku do ich liczb wymienionych w pkt. 2. Zmiana ilości godzin świadczonych usług i zmiana ilości osób objętych usługami nie wpływa na wysokość stawki godzinowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

zgodnie z bieżącymi potrzebami Zmawiającego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 340.000 zł oraz potwierdzenie opłacenia przedłożonej w postępowaniu polisy.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca wykaże, że na czas realizacji usługi (na dzień składania oferty) dysponuje co najmniej:
- pięcioma fizjoterapeutami zatrudnionymi na umowę o pracę, posiadającymi przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- jednym logopedą zatrudnionym na umowę o pracę, posiadającym przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- jednym psychologiem zatrudnionym na umowę o pracę, posiadającym przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- jednym terapeutą integracji sensorycznej zatrudnionym na umowę o pracę, posiadającym przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- jednym terapeutą behawioralnym zatrudnionym na umowę o pracę, posiadającym przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- dwoma terapeutami do biofeedback zatrudnionymi na umowę o pracę, posiadającymi przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji dla osób z zaburzeniami psychicznymi
b) Oprócz kwalifikacji opisanych powyżej, osoby którymi dysponuje wykonawca skierowane do realizacji zamówienie muszą spełniać wymogi (niezbędne i konieczne) opisane w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 poz. 8816), zmienionym Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 16 lutego 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2023 r. poz. 395)
c) Osoby skierowane do realizacji zamówienia nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 560).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisem w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisem w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z zapisem w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z zapisem w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisem w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.