Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ firmy REKORD Kraków Systemy Komputerowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ firmy REKORD Kraków Systemy Komputerowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b47d614-5429-47fc-9519-db4efbf92ead
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca jest jedynym samodzielnym twórcą i właścicielem kodów źródłowych w/w oprogramowania i z tego tytułu przysługują mu do niego wyłączne prawa autorskie, wynikające
z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2021 poz. 1062 t.j.). Wykonawca jako jedyny może świadczyć usługi nadzoru autorskiego oraz aktualizacji lub modyfikacji oprogramowania i żadna osoba prawna lub fizyczna nie została upoważniona do świadczenia powyższych usług w jego imieniu. Wykonawca zachowuje wyłączne autorskie prawa majątkowe do stworzonego oprogramowania, które funkcjonuje lub będzie funkcjonować we współpracy z oprogramowaniem Wykonawcy i zostało opracowane lub zostanie opracowane samodzielnie przez Wykonawcę, albo zostało zlecone lub będzie zlecone do wykonania przez Wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakresie nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem z Załącznika nr 1:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową;
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, które determinowały funkcjonalności zaimplementowane w oprogramowaniu na dzień zawarcia niniejszej umowy;
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
2. W zakresie serwisu oprogramowania z Załącznika nr 1:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00;
2) udzielanie konsultacji zdalnych za pomocą systemu pomocy TeamViewer w zakresie błędów i awarii;
3) usuwanie błędów, błędów krytycznych i awarii systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:
• czas reakcji na zgłoszoną awarię – do 8 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszony błąd krytyczny – do 16 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszony błąd – do 24 godzin roboczych,
• czas usunięcia awarii lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na Systemie – do 24 godzin roboczych,
• czas usunięcia błędu krytycznego, którego korekta nie wymaga wydania wersji poprawkowej Systemu lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na Systemie – do 40 godzin roboczych,
• czas usunięcia błędu krytycznego, którego korekta wymaga wydania wersji poprawkowej Systemu lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na Systemie – do 20 dni roboczych.
Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku, kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów, na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu.
Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
4) usuwanie błędów i awarii systemów objętych umową, a niewynikających z winy Wykonawcy;
5) przeprowadzanie w formie zdalnej lub stacjonarnej dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie oprogramowania objętego umową.
3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird/ PostgreSQL/ Windows Server:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00;
2) zdalne podniesienie wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL do wersji wspieranych przez oprogramowanie REKORD, pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań sprzętowych opublikowanych na platformie eZgłoszenia, o których mowa w § 4 ust. 5;
3) informowanie o:
• wymaganiach systemowych dla oprogramowania REKORD,
• zmianach w konfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL zapewniających zgodność z wymaganiami oraz wpływających na wydajność oprogramowania REKORD,
• nowościach dotyczących funkcji serwerów bazodanowych, które są wykorzystane w oprogramowaniu REKORD;
4) diagnostyka i rekonfiguracja oprogramowania systemu operacyjnego Windows Server oraz serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL w zakresie zgodności z wymaganiami dotyczącymi oprogramowania REKORD;
5) 20% zniżka na przygotowanie nowego fizycznego/ wirtualnego serwera do pracy z systemem RATUSZ®.
4. W zakresie pakietu szkoleniowego:
1) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji,
2) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu Ratusz,
3) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów,
4) udziału w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych w zakresie:
• podatków lokalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• odpadów komunalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• opłat lokalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• finansów budżetowych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• zasobów ludzkich: 1 przedstawiciela Zamawiającego
oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line
5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;
7) 30% zniżka na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
5. W zakresie dodatkowej współpracy:
1) możliwość zamówienia raz w roku audytu funkcjonowania pakietu RATUSZ® w jednym z wybranych obszarów: Podatki, Odpady, Opłaty, Finanse, Budżet, Zarządzanie dokumentami;
2) udziału przedstawiciela Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW (o możliwości udziału w Forum decyduje kolejność zgłoszeń –pierwszeństwo zgłoszeń mają urzędy z wykupionym pakietem szkoleniowym
3) stosowanie systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie/ zgłoszenie Zamawiającego:
• 10% na zakup nowego oprogramowania,
• 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego Rekord;
4) zapewnienia możliwości skorzystania z 24 godzin prac szkoleniowo – wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6 miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenia jednej wizyty szkoleniowo – wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego przez jednego konsultanta firmy Rekord. Powyższe prace będą realizowane na wniosek Zamawiającego w okresie od lutego do listopada.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236115,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236115,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236115,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Kraków Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Jasnogórska 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236115,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu medycznego (aparat USG, zestaw do histeroskopii) na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i wyposażenia oraz modułowego kontenera biurowo - socjalnego, do działań kryzysowych w ramach środków dotacji z POLiOC na lata 2025 - 2026", w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głogowie
- Dostawa narzędzi laparoskopowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Budowa utwardzonego placu przy stadionie Chrobry Głogów S.A. w Głogowie"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Popów"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Przedłużenie subskrypcji licencji na sieć kampusową w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi
- Świadczenie usług wsparcia i serwisu w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, będącej własnością Zamawiającego lub przez niego wykorzystywaną od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





