Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043030/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091888 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w ciągu ulic Żelazna, Żytnia, Tartaczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w ciągu ulic Żelazna, Żytnia, Tartaczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4665057d-a8b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1428444,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ciągu ulic Tartacznej, Żytniej i Żelaznej, zgodnie z załączonymi do SWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową, w obrębie 4 działki nr 237/1; 4/7; 4/12; 4/13; 4/17; 183/4 oraz obręb 5 działki nr 253; 508/1; 511; 602/1; 602/2; 602/3; 501/2; 565/1; 563; 503; 552; 525; 526; 588; 589; 494; 495; 657/2; 658 w mieście Biskupiec, wraz z budową kanału technologicznego.
Roboty budowlane zgodne z projektem wykonawczym obejmujące swym zakresem m.in.
• Roboty budowlane w branży sanitarnej polegające na wykonaniu przebudowy sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej.
Wodociąg zaprojektowano jako sieć rozdzielczą, pierścieniową w projektowanych ulicach z odgałęzieniami do działek budowlanych i hydrantami nadziemnymi oraz podziemnymi w ulicy Żelaznej zlokalizowanych w ciągu pieszo-rowerowym w celu zabezpieczenia przeciwpożarowego. Orientacyjne ilości wodociągu o średnicy φ 32-40 – 243mb; φ 90 – 14mb; φ 110 – 1017,00mb; φ 160 – 261mb.
Kanalizację sanitarną zaprojektowano w projektowanych ulicach.
Do działek budowlanych zaprojektowano odgałęzienia do istniejących przyłączy od kanału głównego, zaś do działek nie zabudowanych zakończone korkiem na granicy działek. W ulicy Żelaznej zaprojektowano przebudowę istniejącego kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z modernizacją przepompowni ścieków w istniejącym zbiorniku. W ulicy Żelaznej zaprojektowano budowę nowego kanału sanitarnego od skrzyżowania z ulicą Złotą, aż do ulicy Srebrnej.
W ulicy Tartacznej zaprojektowano główny kanał w projektowanej drodze z przebudową
kanału na działce nr 525 i podłączeniem budynku nr 3.
UWAGA! Dopóki nie zostanie przebudowany kolektor sanitarny w ulicy Lipowej, nie może
zostać odłączony kanał sanitarny przebiegający przez działki budowlane nr 526; 553;554; 555; 546; 547; 548; 541; 539 ponieważ odprowadza on ścieki z istniejącej zabudowy z włączeniem przy budynku nr 3 przy ulicy Tartacznej.
W ulicy Żytniej projektuje się kanał główny przebiegający w pasie drogowym z odgałęzieniami do granic działek niezabudowanych i ulic bocznych oraz z podłączeniem przyłączy z budynku nr 3 na działce 589 i przebudową kanału sanitarnego na działkach 495 i 494 odprowadzających ścieki z zabudowy przy ulicy Kilińskiego.
Orientacyjne ilości rurociągu o średnicy φ 200 – 604mb; φ 160 – 108mb; φ 110 – 156,00mb.
Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania w tym obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem geodezyjnego operatu powykonawczego z podaniem ilości wykonanych długości sieci.
Zamówienie nie jest podzielone na części. podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, ze względu na zasady sztuki budowlanej bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców na tym samym placu budowy czy w bliskiej od siebie odległości dezorganizowałoby pracę każdego z nich co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zwarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy – max. 65 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 65 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 65 miesięcy.
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia.
Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1774214,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD TRAKT Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392096523
7.3.3) Ulica: ul. J. Brzechwy 21
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Wykonywanie usługi prania i wynajmu pościeli szpitalnej
- Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne dostawy pelletu drzewnego fi 6 i/lub 8mm, workowanego, na sezon grzewczy 2025/2026 do 4 kotłowni znajdujących się w Biskupcu
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- Budowa kolumbarium na cmentarzu w Biskupcu.
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana automatyki sterującej instalacji wentylacji oraz systemu BMS w budynku Centrum Dydaktyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Remont ulicy Łąkowej w Lubaniu
- Budowa wodociągu we wsi Królów Las
- Modernizacja wentylacji wyciągowej wraz z montażem nowej centrali (w systemie zaprojektuj i wybuduj) w budynku obok Medycyny Sądowej GUMed w Gdańsku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.