eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Doposażenie pracowni informatycznej dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu "Nowoczesne wyposażenie - lepsze wykształcenie"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni informatycznej dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu „Nowoczesne wyposażenie - lepsze wykształcenie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592186983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta 1

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1.projekty@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.piotrkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni informatycznej dla uczniów / uczennic oraz przeszkolenie nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu „Nowoczesne wyposażenie - lepsze wykształcenie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7869c2d7-a54b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00124705/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach projektu „Nowoczesne wyposażenie – lepsze wykształcenie” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu „Nowoczesne wyposażenie-lepsze wykształcenie” (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0010/19) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu nr ZP/ZSP1/NWLW/2021/2 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnił to postępowanie na podstawie przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający udzieli zamówienia na podstawie przepisu art. 305 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (…) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b1cb2608-5c37-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZSP1/NWLW/2022/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365076,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni informatycznej dla uczniów /uczennic oraz przeszkolenie nauczycieli z obsługi sprzętu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1) oraz Projekt umowy (Załącznik Nr 4A i Załącznik Nr 4B).
3. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji i rękojmi na co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
4. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający jest placówką oświatową w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 685 ze zm.), a przedmiotem zamówienia – wybrane jego składowe – jest sprzęt komputerowy – towar wymieniony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług.
Zamawiający oświadcza, że wybrany w postępowaniu Wykonawca otrzyma zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

30216110-0 - Skanery komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

32413100-2 - Rutery sieciowe

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

38652100-1 - Projektory

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427307,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427307,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427307,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DARIUSZ RAFAŁ PRZYŁOGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 610266674, NIP: 7751116994

7.3.3) Ulica: Pl. Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427307,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, dokonać jego montażu i konfiguracji w ciągu 14 tygodni licząc od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.