Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00642999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kontroli rocznej przewodów kominowych w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - z podziałem na cztery części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/stbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie kontroli rocznej przewodów kominowych w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - z podziałem na cztery części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d3cc454-bec7-4b42-96cf-6ae375f0c7d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Tp 65/DZE/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z czyszczeniem i dokonywaniem wpisów do C-KOB, w zasobach własnych i zarządzanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 229137,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z czyszczeniem i dokonywaniem wpisów do C-KOB, w zasobach własnych i zarządzanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 209945,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonywanie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z czyszczeniem i dokonywaniem wpisów do C-KOB, w zasobach własnych i zarządzanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 227002,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonywanie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z czyszczeniem i dokonywaniem wpisów do C-KOB, w zasobach własnych i zarządzanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 162778,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kier Piotrr Kierszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320801152
7.3.3) Ulica: Monterska 1/16
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-835
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kier Piotr Kierszkka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320801152
7.3.3) Ulica: Monterska 1/16
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-835
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kier Piotr Kierszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320801152
7.3.3) Ulica: Monterska 1/16
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-835
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212101,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212101,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212101,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Kominiarskie Krzysztof Raduchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810256586
7.3.3) Ulica: Piekary 11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-104
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOMINIARSKIE Krzysztof RADUCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOMINIARSKIE Krzysztof RADUCHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212101,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu badania różnych modeli turbin wiatrowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy..."
- ZGN.26-25/7 - Postępowanie na ochronę imprez wraz z wydarzeniami towarzyszącymi w ramach zadania Żagle 2025
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik na terenie Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Emilii Plater 20 w Szczecinie - wykonanego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012".
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik na terenie Szkoły Podstawowej nr 65 przy ul. Młodzieży Polskiej 9 w Szczecinie - wykonanego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012
- Projekt przebudowy basenu rybackiego w Lubiniu wraz z falochronami
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów inżynierskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.