Og³oszenie z dnia 2025-02-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00168795/01 - Wynik z dnia 2025-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie odwodnienia dzia³ki nr 11/42 obrêb 18 w Ko³obrzegu – zadanie inwestycyjne OS W15 Ko³obrzeg ul. Wielkopolska 8A,B,C
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie mieniem Skarbu Pañstwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odwodnienia dzia³ki nr 11/42 obrêb 18 w Ko³obrzegu – zadanie inwestycyjne OS W15 Ko³obrzeg ul. Wielkopolska 8A,B,C
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-452a7fb8-abb2-42bc-b25f-06e03f4db2ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00090065
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00006519/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.107 Wykonanie odwodnienia dzia³ki nr 11/42 obrêb 18 w Ko³obrzegu. Zadanie inwestycyjne OS W15 Ko³obrzeg.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/194428/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy u¿yciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyj±tkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert± nale¿y sk³adaæ tylko i wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://amw.ezamawiajacy.pl. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.9. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiaj±cy rekomenduje dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2GB w formatach: .pdf., xlsx, .doc, .zip12. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
13. Dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej s± sporz±dzane, zgodnie z § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) – zwane dalej jako „Rozporz±dzenie” – w zwi±zku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.), odsy³aj±cym do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego okre¶lonymi w tych przepisach prawa – w szczególno¶ci w formatach: pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.
Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobo¬wych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzib± przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa
2. Administrator wyznaczy³ Inspektorem Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochrona danych poprzez pocztê elektroniczn± na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu pro-wadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowa¬nych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zosta-nie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pan/Pani:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie nie¬zgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapew¬nienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkow¬skiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OS.2616.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie odwodnienia dzia³ki nr 11/42 obrêb 18
w Ko³obrzegu – zadanie inwestycyjne OS W15 Ko³obrzeg ul. Wielkopolska 8A,B,C.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów wody ¶ciekowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.1. udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± odpowiedni± wiedz± i do¶wiadczeniem i wyka¿±, ¿e dysponuj± osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia.Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub na etapie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³:
3.1.1 kierownikiem budowy, który bêdzie spe³nia³ ³±cznie wszystkie nastêpuj±ce wymagania:
- posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ,
- byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw±
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, ze zm.),
- posiadaæ przynajmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe.
3.1.2 kierownikiem robót elektrycznych, który bêdzie spe³nia³ ³±cznie wszystkie nastêpuj±ce wymagania:
- posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
- byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw±
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, ze zm.),
- posiadaæ przynajmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe
3.1.3 kierownikiem robót sanitarnych, który musi spe³niaæ ³±cznie wszystkie nastêpuj±ce wymagania:
- posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
- byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw±
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, ze zm.),
- posiadaæ przynajmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe
3.2. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± budowê zewnêtrznych sieci sanitarnych o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych / uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 7 do SWZ
-wykaz robót budowlanych wykonanych okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. – za³±cznik Nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy, wy³±cznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgod± obu Stron, w okoliczno¶ciach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/194428/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i du¿ych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i us³ug w MS
- Dostawa urz±dzeñ ch³odniczych w podziale na pakiety
- Zakup us³ugi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upowa¿niony jest G³ówny Inspektor Transportu Drogowego oraz us³ugi wytworzenia Ksi±¿ek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji po¿aru, sta³ych urz±dzeñ ga¶niczych, d¼wiêkowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cz±stek (CPC)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji i wodoci±gów w gminie Daleszyce"
- Budowa agregatu pr±dotwórczego wraz z przebudow± przy³±cza budynku Urzêdu Gminy w Pêpowie
- Budowa ul. Wiejskiej w Luboniu
- Budowa elementów infrastruktury technicznej s³u¿±cych i niezbêdnych do ³adowania baterii zeroemisyjnych autobusów- etap II
- Budowa instalacji o¶wietlenia drogowego na terenie gminy Kotuñ
- Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Latków, Anielin, Kêpa Skórecka - czê¶æ 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów wody ¶ciekowej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.