Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044123/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00046910/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00049766/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089933 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA NAJMU ANALIZATORA DO OZNACZANIA LEKÓW, NARKOTYKÓW
I ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT
WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DOSTARCZANIE TESTÓW KASETKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126468958
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrolik@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA NAJMU ANALIZATORA DO OZNACZANIA LEKÓW, NARKOTYKÓWI ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT
WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DOSTARCZANIE TESTÓW KASETKOWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5d1ac54-a97f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044123/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 119/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264080,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące analizatora do oznaczeń substancji narkotyków, leków i alkoholuetylowego metodą EMIT PARAMETRY GRANICZNE 1. Analizator fabrycznie nowy
współpracujący z odczynnikami opartymi na metodzie EMIT. 2. Możliwość pracy w systemie
Random Acces. 3. Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora. 4. Możliwość wykonywania
badań w moczu, surowicy, osoczu. 5. Automatyczne monitorowanie ilości odczynników na
pokładzie aparatu. 6. Wydajność powyżej 80 testów/godzinę. 7. Możliwość doładowania
odczynników i próbek w trakcie pracy analizatora. 8. Rotor z kuwetami wielorazowego użytku, ze
stacją mycia kuwet w analizatorze, możliwość wykluczenia zużytej kuwety bez konieczności
wymiany rotora. 9. Wyposażenie analizatora w komputer, monitor, klawiaturę, mysz, drukarkę
wraz z zabezpieczeniem w tonery na czas trwania umowy. 10. Automatyczna archiwizacja
danych. 11. Wbudowany system kontroli jakości. 12. Dwukierunkowa komunikacja z
komputerem. 13. Pokrycie kosztów podłączenia aparatu do laboratoryjnego informatycznego
systemu - program Centrum firmy Marcel. 14. Niedoszacowanie oferty w zakresie odczynników,
kontroli , kalibratorów oraz materiałów zużywalnych pokrywa oferent.WARUNKI SERWISU1. W przypadku konieczności zlecania badań na zewnątrz z powodu przedłużającej się awarii aparatu
(powyżej 48 godz.) oferent jest zobowiązany pokryć koszty wykonywania badań przez
podwykonawców na takim samym typie analizatora oraz koszty transportu.2. Koszty
ewentualnych okresowych, serwisowych konserwacji analizatora z uwzględnieniem materiałów
zużywalnych pokrywa oferent. DODATKOWE WYMAGANIA Firma zobowiązuje się do zapłaty
kosztów udziału w zewnętrznej kontroli Labquality w zakresie: • alkohol etylowy 2 x w roku przez
okres trwania umowy • leki i narkotyki w moczu – przesiew 2 x w roku przez okres trwania
umowy • monitorowanie leków 2 x w roku przez okres trwania umowy Zapotrzebowanie na ilości
oznaczeń leków, narkotyków i alkoholu etylowego Pakiet 1Lp. Nazwa oznaczenia Ilość oznaczeń
na 3 lata1. Acetaminofen w surowicy 2002. Amfetamina w moczu 25003. Barbiturany w moczu
3004. Benzodiazepiny w moczu 16005. Ekstazy w moczu 5006. Etanol w surowicy 25007.
Opiaty w moczu 30008. THC w moczu 15009. Vankomycyna 100010. TCA 30011. Metotreksat
30012. Heroina 100013. Syntetyczne kanaboidy I grupa 10014. Syntetyczne kanaboidy II grupa
10015. Syntetyczne kanaboidy II grupa 100 Należy uwzględnić odpowiednią ilość:1.
Kalibratorów2. Kontroli 1 raz w tygodniu3. Płynów płuczących
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 274000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybkie testy kasetkowe Parametry graniczne dla testów kasetkowych1. Punkty odcięcia a)amfetamina 1000 ng/mlb) kokaina 300 ng/mlc) barbiturany 300 ng/mld) opiaty 300 ng/mle) THC
50 ng/mlf) TCA 1000 ng/mlg) benzodiazepiny 300 ng/mlh) metamfetamina 1000 ng/mli) metadon
300 ng/mlParametry jakościowe1. Kasetki pakowane osobno TAK 10 pkt. NIE 0 pkt.Cena 90
pkt., jakość 10 pkt.Pakiet 2Szybkie testy kasetkoweLp. Nazwa oznaczenia Ilość oznaczeń na 3
lata1. Amfetamina 502. Kokaina 3003. Barbiturany 504. Opiaty 505. THC 506. TCA 2007.
Benzodiazepiny 508. Meta amfetamina 2509. Metadon 75
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250240,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250240,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250240,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-821
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248026,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8758,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8758,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8758,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8758,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Dostawa termosów do transportu żywności i napojów - typu gastronomicznego
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
- "Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/146/25 Dostawa odczynników mikrobiologicznych, zestawów transportowych z podłożami i akcesoriów zużywalnych do systemu automatycznej analizy mikrobiologicznej WASP
- Dostawa odczynników do pracowni mikrobiologicznej - 3 części
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa odczynników i dzierżawa urządzenia
- Dostawa odczynników i paneli testowych do analizatorów BioFire FilmArray model TORCH multiplex PCR oraz odczynników do identyfikacji metodą spektrometrii Mas MALDI Biotyper Sirius IVD System.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.