Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178503600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07831a91-3e38-490e-a0ff-67369b7af6331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07831a91-3e38-490e-a0ff-67369b7af633
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236426/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ochrona osób i mienia, monitoring i konserwacja systemów alarmowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1585856,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/I do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej,
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów:
1.3.1. sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
1.3.2.sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3.3. oddymiania,
1.3.4. telewizji przemysłowej (CCTV).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/I, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 667746,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/II do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej,
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów:
1.3.1. sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
1.3.2.sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3.3. oddymiania,
1.3.4. telewizji przemysłowej (CCTV).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/II, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 752390,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/III do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej (w ramach prawa opcji),
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów:
1.3.1. sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
1.3.2.sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3.3. oddymiania,
1.3.4. telewizji przemysłowej (CCTV).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/III, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 165720,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790632,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880985,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790632,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FM Integrated Solutions Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364049814
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790632,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881936,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984160,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881936,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FM Integrated Solutions Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364049814
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Impel FM Contractor Sp. z o. o. - działania grup interwencyjnych, część usług ochrony osób i mienia, monitorowanie systemów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881936,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220361,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240189,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223683,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o. o. (KARABELA)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela - Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830170656
7.3.3) Ulica: Sokola 14
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
POMiUD „Security Office”, ul. Jałowego 29, 35-010 Rzeszów - konserwacja systemów SSWiN, CCTV, SAP i oddymiania
Omega Group Sp. z o.o., ul. Gawrzyłowska 37, 39-200 Dębica - podjazd patrolu interwencyjnego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223683,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa chromatografu gazowego z dozownikiem i spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol
- Wykonanie prac projektowych polegających na wydzieleniu do realizacji I etapu budowy ronda Pobitno wraz z bypassami oraz pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Zakup i dostawa owoców i warzyw oraz jaj do stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie z podziałem na trzy części, w tym projektów RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na rzecz DCKUiJK w Legnicy.
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Świadczenie usługi ochrony mienia na potrzeby Gminy Długołęka (Park w Szczodrem)
- Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Słajsinie
- Świadczenie usług ochroniarskich i portierskich wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego na terenie DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz przy ul. Kaletniczej 8 MCUS.
- USŁUGI OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





