eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczOpracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089612 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 546 54 00

1.5.8.) Numer faksu: 65 546 41 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/445284

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efdda1cf-92fe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031870/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83766,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz na podstawie uchwały Nr XXVIII/314/20 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem
i uchwaleniem zmiany studium. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 13 400 ha.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji warunków zamówienia są następujące załączniki:
1) Projekt umowy nr BZPiF.2710.4.2021 wraz z wytycznymi przygotowania danych do zasilenia modułu
iGeoPlan – załącznik nr 1
2) Uchwała Nr XXVIII/314/20 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 25 listopada 2020 r. wraz z schematem –
mapą graficzną – załącznik nr 2
Zamawiający informuje, że pod linkiem https://rawicz.e-mapa.net/wykazplanow/ można zapoznać się dokumentami dot. aktualnego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz.
3. Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres rzeczowy:
1) opracowanie zmiany Studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 293 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233),
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247),
2) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego – zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)a także zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy oraz: planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych.
4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących etapów:
1) Etap I
a) rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach
i instytucjach dysponujących tymi materiałami,
b) zgromadzenie kompletu materiałów wyjściowych, zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów
i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia,
c) dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
d) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
e) rozpatrzenie wniosków,
f) opracowanie wstępnej koncepcji projektu zmiany studium (część graficzna na potrzeby konsultacji społecznych),
g) udział w konsultacjach społecznych dotyczących zmiany studium z mieszkańcami miasta i gminy we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Rawicz oraz udzielanie stosownych informacji
i wyjaśnień,
h) analiza wniesionych do wyłożonej koncepcji zmiany studium uwag i sugestii,
i) opracowanie koncepcji projektu zmiany studium i przedstawienie jej Zamawiającemu celem uzyskania stanowiska. Koncepcja powinna uwzględniać wariantowość wprowadzanych zmian.
2) Etap II
a) sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
b) uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno – architektonicznej o projekcie zmiany studium.
c) przygotowanie projektu zmiany studium do przesłania do właściwych organów uzgadniających
i opiniujących (materiał winien być przekazany w wymaganej ilości egzemplarzy dla każdego organu uzgadniającego i opiniującego odpowiednio w wersji papierowej i cyfrowej),
3) Etap III
a) wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, korekta rysunku
i uchwały projektu zmiany studium po uzgodnieniach oraz ponowne przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym,
b) przygotowanie projektu zmiany studium i przekazanie Zamawiającemu do wyłożenia do publicznego wglądu,
c) wyłożenie projektu zmiany studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej,
4) Etap IV
a) opracowanie analizy i propozycji zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rawicz (ocena aktualności studium dokonana w oparciu o analizę zmian
w zagospodarowaniu gminy, analizę wniosków które wpłynęły podczas procedury związanej ze zmianą studium wraz z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowych prac planistycznych).
b) przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedłożenia do uchwalenia przez radę gminy,
5) Etap V
a) przedstawienie Radzie Miejskiej Gminy Rawicz projektu uchwały w sprawie zmiany studium podczas posiedzenia Komisji Problemowych Rady Miejskiej Gminy Rawicz oraz na sesji rady gminy,
b) przygotowanie w imieniu Zamawiającego materiałów na sesję rady gminy w celu uchwalenia zmiany studium,
c) przekazanie Zamawiającemu wymaganej dokumentacji formalno – prawnej oraz zmiany studium. (zgodnie z informacją podaną niżej).
5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia winna być przekazana Zamawiającemu
w następującej formie i ilości egzemplarzy:
1) zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy:
a) część tekstowa: wersja papierowa w formacie A4 lub A3 - 2 egz. oraz wersja elektroniczna,
w formacie plików doc, pdf (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) - 2 szt,
b) część graficzna - rysunek zmiany studium (w skali 1 : 10 000): wersja papierowa - 2 egz. oraz wersja elektroniczna na nośnikach elektronicznych (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formie plików: pdf, geotiff, dwg/dxf łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania tych plików graficznych; forma numeryczna zmiany studium musi być zgodna z wymogami ustawy z dnia 4 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2020 r. poz. 177 ze zm.) oraz
z wytycznymi stanowiącymi Załącznik nr 1 do umowy
c) dokumentacja formalno - prawna - 2 kpl (oryginał + kopia).
2) opracowanie ekofizjograficzne:
a) część tekstowa: wersja papierowa w formacie A4 lub A3 – 2 egz. oraz wersja elektroniczna,
w formacie plików doc, pdf (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) - 2 szt.,
b) część graficzna – wersja papierowa w kolorze – 2 egz. oraz w wersja elektroniczna na nośnikach elektronicznych (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formie plików: pdf, geotiff – 2 szt.
3) prognoza oddziaływania na środowisko – w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz w wersji elektronicznej; w formacie plików doc, pdf (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) - 2 szt.;
w przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego.
6. Zakres zamówienia obejmuje również uczestnictwo w czynnościach proceduralnych, oraz wykonania innych obowiązków opisanych szczegółowo w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Piotr Jan Szczepański – Lider i Tomasz Kuźniar - partner

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Kuźniar - partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-269-19-84

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbięcice 59/11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-547

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.