eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713879501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34fb18de-92f0-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038935/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Trzebnicy.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w szczególności zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020r. poz. 717 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2355 ze zm.).
3. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych zgodnie z poniższymi ilościami:
1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 13 000 szt.
2) Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 150 szt.
3) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe – 800 szt.
4) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.
5) Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe – 50 szt.
6) Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe – 30 szt.
7) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 20 szt.
8) Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe – 20 szt.
9) Tablice zabytkowe motocyklowe – 20 szt.
10) Tablice – wtórniki tablic rejestracyjnych – 100 szt.
11) Tablice tymczasowe samochodowe zwyczajne – 30 szt.
12) Tablice zwyczajne samochodowe dodatkowe – 50 szt.
13) Tablice zwyczajne samochodowe zmniejszone – 100 szt.
14) Tablice samochodowe jednorzędowe (tło zielone) – 30 szt.
15) Tablice samochodowe dwurzędowe (tło zielone) – 10 szt.
16) Tablice motocyklowe (tło zielone) – 15 szt.
17) Tablice motorowerowe (tło zielone) – 20 szt.
18) Tablice samochodowe jednorzędowe pomniejszone (tło zielone) – 15 szt.
4. Zamawiający informuje, że podane wyżej ilości tablic są szacunkowe, a ilość poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic w ilościach wskazanych w powyższej kalkulacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia przy czym minimalna wartość zamówienia nie przekroczy 50 % wartości umowy.
5. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem: ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych.
6. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać od Zamawiającego wycofane (zużyte) tablice rejestracyjne i złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania i złomowania zużytych tablic rejestracyjnych.
7. Termin realizacji każdej partii zamówienia będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w dniach. Podany termin nie może przekroczyć 7 dni, od daty zlecenia dostawy przez Zamawiającego.
8. Wykonawca na wyprodukowane i dostarczone Zamawiającemu tablice udziela gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostaw określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241266,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243442,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241266,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AWAN" Mieczysław Sikora

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "MADOX" Marcin Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480055267

7.3.3) Ulica: Cisowa 94

7.3.4) Miejscowość: Cisownica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241266,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-04-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa podpisana ze wspólnikami spółki cywilnej - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „AWAN” Spółka Cywilna Marcin Sikora, Mieczysław Sikora

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.