Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488564/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00511105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie efektywności energetycznej w Gminie Żółkiewka poprzez modernizację i poprawę jakości
oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846831676
1.5.8.) Numer faksu: 846831678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.zolkiewka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie efektywności energetycznej w Gminie Żółkiewka poprzez modernizację i poprawę jakościoświetlenia ulicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7df5a138-70a0-4d45-b07d-5f2ebbd6012e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zwiększenie efektywności energetycznej w Gminie Żółkiewka poprzez modernizację i poprawę jakości oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 538292 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w
Gminie Żółkiewka poprzez modernizację i poprawę jakości oświetlenia ulicznego ".
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej
Edycji „Rozświetlamy Polskę.
2. Zamówienie w zakresie przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi:
1. Wymiana opraw oświetlenia drogowego.
1.1. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku
1.2. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku kpl.
1.3. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku - oprawy żarowe - linia Kol. Chłaniówek
1.4. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie do wysięgników
1.5. Montaż bezpiecznika oprawy oświetleniowej
1.6. Wymiana wkładki topikowej bezpiecznika oprawy oświetleniowej
1.7. Ręczne karczowanie gałęzi (śr. 10-15 cm)
1.8. Wywożenie gałęzi na odległość do 2 km
1.9. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
3. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi
kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60
miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady
wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu
gwarancji.
4. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do
SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539287 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608177 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539287 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222400394
7.3.3) Ulica: Kościelna 50
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663323,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Inspektoratów ZUS podległych O/ZUS Zielona Góra -3 części
- Wzmocnienie efektywności energetycznej w budynku aktywności lokalnej w Falkach
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala "Olszówka" w Rabce Zdrój.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.