eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c0132b-87c5-475c-8cc6-37996cf829e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00563150/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Telefonia stacjonarna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578876

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221) (zwaną dalej Prawem komunikacji elektronicznej) w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części.
Część 1 zamówienia obejmuje następujące lokalizacje: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (ul. Roosevelta 1-2), Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie, Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie, Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (ul. Energetyków 55), Zachodniopomorski Urząd Celno- Skarbowy w Szczecinie (ul. Żołnierska 45), Sekcja ds. Obsługi Miejsca Wyznaczonego w Szczecinie ul. Struga 61, Zachodniopomorski Urząd Celno- Skarbowy w Szczecinie (ul. Małopolska 44).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 56976,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221) (zwaną dalej Prawem komunikacji elektronicznej) w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
Część 2 zamówienia obejmuje następujące lokalizacje: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, Drugi Urząd Skarbowy w Koszalinie, Zachodniopomorski Urząd Celno- Skarbowy w Szczecinie (ul. Racławicka 3-5 Koszalin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 20411,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221) (zwaną dalej Prawem komunikacji elektronicznej) w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
Część 3 zamówienia obejmuje następujące lokalizacje: Urząd Skarbowy w Choszcznie, Urząd Skarbowy w Goleniowie, Urząd Skarbowy w Gryficach, Urząd Skarbowy w Gryfinie, Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim (ul. Mieszka I 5B), Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim (ul. Długosza 17), Urząd Skarbowy w Myśliborzu, Urząd Skarbowy w Pyrzycach, Urząd Skarbowy w Stargardzie (ul. Towarowa 15), Urząd Skarbowy w Stargardzie (ul. Partyzantów 5), Urząd Skarbowy w Świnoujściu, Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (Lubieszyn 11 i), Oddział Celny w Goleniowie, Zachodniopomorski Urząd Celno- Skarbowy w Szczecinie (Kamień Pomorski ul. Długosza 17).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 54238,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221) (zwaną dalej Prawem komunikacji elektronicznej) w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego woj. zachodniopomorskiego zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
Część 4 zamówienia obejmuje następujące lokalizacje: Urząd Skarbowy w Białogardzie, Urząd Skarbowy w Białogardzie – Punkt Obsługi Podatnika w Świdwinie, Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim, Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, Urząd Skarbowy w Szczecinku, Urząd Skarbowy w Wałczu, Oddział Celny w Szczecinku, Oddział Celny w Kołobrzegu i inne jednostki organizacyjne w Porcie Kołobrzeg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 29265,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67718,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74390,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74390,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74390,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23035,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23458,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23035,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23035,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59561,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65544,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59561,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59561,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33111,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39094,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33111,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33111,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.