eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566881373

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-785e74b6-98db-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-785e74b6-98db-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041696/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu; usługi warsztatowe, kontrola techniczna wraz z częściami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 813972,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 409900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 59600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 62800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 60800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 71800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 83100,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2024 z podziałem na 6 części

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

a) Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
b) Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
c) Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
d) Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
e) Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
f) Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

4. Przewidywane ilości usług określone w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki nr 2a – 2f do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia tj.:
Część zamówienia nr 1: 73 308,00 zł brutto
Część zamówienia nr 2: 77 244,00 zł brutto
Część zamówienia nr 3: 74 784,00 zł brutto
Część zamówienia nr 4: ‬ 88 314,00 zł brutto
Część zamówienia nr 5: ‬102 213,00 zł brutto
Część zamówienia nr 6: ‬ 88 314,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 71800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56088,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73308,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77244,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70848,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88314,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83394,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83394,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83394,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102213,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521018146

7.3.3) Ulica: SUWALSKA 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88314,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.