eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych zlokalizowanych przy drogach oraz na pozostałych terenach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych zlokalizowanych przy drogach oraz na pozostałych terenach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28c54b3f-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych zlokalizowanych przy drogach oraz na pozostałych terenach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c54b3f-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres świadczenia usługi:
- opróżnianie koszy ulicznych, zgodnie z harmonogramem, umieszczonych przy drogach i chodnikach, placach, dworcach oraz przy obiektach gminnych objętych przedmiotem zamówienia (harmonogram wraz z wykazem dróg i chodników, placów, dworców oraz obiektów gminnych – załącznik nr A do SWZ)
- pojemność kosza ulicznego na odpady – ok. 0,05 m3
- ilość koszy ulicznych objętych przedmiotem zamówienia w okresie od 01.02.2024 r. do 31.08.2024 r. – 218 szt.,
- ilość koszy ulicznych objętych przedmiotem zamówienia w okresie od 01.09.2024 r. do 31.12.2024 r. – 271 szt. (Zamawiający jest na etapie realizacji dwóch inwestycji na terenie osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju pn.: „Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa – Zdrój”, „Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”, po zrealizowaniu inwestycji ilość koszy ulegnie zwiększeniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zwiększenia zadania).
- Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości obsługiwanych koszy o 5 szt. w czasie trwania umowy (pomijając zwiększenie zakresu od dnia 01.09.2024 r.) bez zmiany wynagrodzenia,
- utrzymanie czystości i porządku przy koszach na powierzchni ok. 3 m2 bez względu na rodzaj, pochodzenie odpadów oraz usytuowanie koszy (chodnik, zieleniec),
- transport odpadów komunalnych pojazdem specjalistycznym do wybranej przez Wykonawcę instalacji zagospodarowania odpadów komunalnych/stacji przeładunkowej w celu dalszego ich zagospodarowania. Wykonawca zagospodaruje odpad powstały z koszy ulicznych.
- dwukrotne w ciągu roku mycie i dezynfekcja koszy (wewnątrz na zewnątrz kosza wraz ze słupkiem) w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- Zgłaszanie Zamawiającemu dewastacji, kradzieży, złego stanu technicznego koszy z podaniem ich rodzaju i lokalizacji,
- Zabrania się używania dmuchaw powodujących zakurzenie oraz przemieszczanie nieczystości na tereny przyległe do pasa drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192864,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274683,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192864,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIVIA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389308972

7.3.3) Ulica: Filtrowa 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-467

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192864,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.