Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00032204/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00040358/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 261 88 20
1.5.8.) Numer faksu: 12 261 88 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4900f58a-9336-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030321/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno - finansowej oraz prawnej projektu w ramach "REACT" współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - środki REACT EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - środki REACT EU
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79211000-6 - Usługi księgowe
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
66171000-9 - Doradztwo finansowe
79212100-4 - Usługi audytu finansowego
79100000-5 - Usługi prawnicze
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUK INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 945-209-12-24
7.3.3) Ulica: Smoleńsk 25A/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń nr 12 oraz 36 w budynku W-12 (10-35), WIiTCh Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
- Zakup i dostawa różnych materiałów ogrodniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 87/2025; Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont pomieszczeń dziekanatów oraz pomieszczeń socjalnych WILiGZ wraz z modernizacją instalacji klimatyzacji w budynku A-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-414/25
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych w dniach 14-16 stycznia 2026 r. podczas XII Konferencji Naukowej "Ł2B Łukasiewicz to Business/Building Chemistry"
- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Modernizacja Sali Dializ i Sali Konferencyjnej Pawilon M5 Nr sprawy: DZ.271.83.2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026 - postępowanie powtórzone
- Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
- Usługi doradcze w zakresie rozliczenia finansowego Projektu nr FENX.07.01-IP.04-0090/24 "STREFA EDUKACJI FILMOWEJ WFDiF - EDUKATORIUM Z PARKIEM FILMOWYM", UoD nr FENX.07.01-IP.04-0090/24-00
- Obsługa prawna Lubuskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.