eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 261 88 20

1.5.8.) Numer faksu: 12 261 88 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4900f58a-9336-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno - finansowej oraz prawnej projektu w ramach "REACT" współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - środki REACT EU

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Dokumentami SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Dokumentami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Dokumentami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - środki REACT EU

4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

79211000-6 - Usługi księgowe

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

66171000-9 - Doradztwo finansowe

79212100-4 - Usługi audytu finansowego

79100000-5 - Usługi prawnicze

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie posia-dania: odpowiedniej polisy Ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.
1.3. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych, a w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
i. minimum trzy zamówienia, spełniające następujące wymagania:
(a) każde zamówienie polegało na kompleksowej obsłudze projektu polegającej na rozliczeniu projektów współfinansowanych z funduszy Unijnych lub Norweskich, zarządzaniu projektem, wykonywaniu czynności związanych z promocją, monitoringiem i sprawozdawczością oraz obejmowało swoim za-kresem także kompleksową obsługę prawną projektu w tym świadczenie usług w zakresie zamówień publicznych tj. przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
przy czym:
- łączna wartość projektów wynosiła co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.
- przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych,
- przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem dostawę i instalację sprzętu.

Uwaga: pod pojęciem "Zamówienia" Zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wyka-zywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

ii. dysponuje lub będzie dysponował:
a) jedną osobą pełniącą funkcje Koordynator Projektu - odpowiedzialną na nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynowanie pracy personelu Wy-konawcy, kontrolę formalną i merytoryczną dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, posiadającą:
- znajomość zasad zarządzania projektami potwierdzoną posiadanym ważnym certyfikatem,
- doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji zarządczej w co najmniej 2 projektach,
- doświadczenie w prowadzeniu rejestru ryzyk wraz z monitorowaniem i zarządzaniem ryzykiem w co najmniej 1 projekcie,
- doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika/ Koordynatora Projektu w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10 000.000,00 zł brutto.
b) przynajmniej jedną osobą pełniąca funkcje Specjalisty ds. rozliczeń – odpowiedzialną na doradztwo w zakresie planowania finansowego, nadzór finansowy nad realizacją projektu i prowadzenie rozliczeń projektu po stronie Wykonawcy, posiadającą:
- doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania w co najmniej 2 projektach,
- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.
c) przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcje Specjalisty ds. księgowych - odpowiedzialną za doradztwo w za-kresie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych posiadającą:
- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń/księgowych w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.
- wykształcenie wyższe kierunkowe /posiadającą minimum kwalifikacje pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym ( Dz.U. z 2012 r. poz. 672 z późn. zm.)/ z zakresu rachunkowości lub posiadającą uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
b) Radcą prawnym/adwokatem (lub prawnikiem zagranicznym posiadającym uprawnienia do świadczenia po-mocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z pózn. zm.) posiadającym: minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu po-mocy prawnej jako radca prawny/adwokat, w tym w szczególności w zakresie Prawa zamówień publicznych i Prawa budowlanego oraz doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej minimum 2 projektów o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto, a także doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu minimum 5 postępowań o udzielenie za-mówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz doświadczenie w reprezentacji Za-mawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dokumentacją SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z dokumentacją SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł w formach dopuszczonych ustawą PZP. Numer konta Zmawiającego: 23 1130 1150 0012 1266 5320 0004 (Bank Gospodarstwa Krajowego).
2. Ilekroć w postanowieniach niniejszej Sekcji jest mowa o cenie należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu cenach towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej, tzn. w złotych polskich (PLN). Cenę oferty podaje się z zaokrągleniem do jednego grosza, zgodnie z polskim systemem płatniczym. Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady: końcówki poniżej 0,5 grosza pomniejsza się, a końcówki równe i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.
4. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług. Cenę oferty należy przedstawić jako cenę brutto zawierającą podatek od towarów i usług (VAT) w należnej wysokości.
5. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
6. Zaoferowana cena ofertowa brutto winna uwzględniać wszystkie koszty, należne podatki i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności Istotnych Postanowień Umowy.
7. Zgodnie z art. 225 ustawy, jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty. doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Jeżeli wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Zamawiający jest zarejestrowany dla potrzeb transakcji wewnątrzwspólnotowych i posiada NIP PL678-27-26-055.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy dołączanym do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.