Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272123/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków obiadowych (usługa cateringu) dla uczniów Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Brzozie w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ADAMA MICKIEWICZA W BRZOZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001160473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Brzoza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/636-20-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbrzoza@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbrzoza.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c54eb3e-bd4b-4fa6-82b4-9bae2721784c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków obiadowych (usługa cateringu) dla uczniów Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Brzozie w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c54eb3e-bd4b-4fa6-82b4-9bae2721784c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPBRZ.3601.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210412,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST świadczenie usługi cateringowej tj. przygotowywania, dostarczania i wydawania dwudaniowych posiłków obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Brzozie w roku szkolnym 2025/2026.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie dziennie 75 gorących dwudaniowych posiłków obiadowych, tj. zupa plus drugie danie z surówką i napojem, dla uczniów Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Brzozie oraz zebranie i usunięcie z terenu szkoły odpadów pokonsumpcyjnych i powstałych śmieci oraz ich utylizacji. W załączeniu przykładowy wykaz potraw opracowany zgodnie z wymogami (Załącznik nr 7 do SWZ).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia wg obecności uczniów. Zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający będzie zgłaszać Wykonawcy do godz. 13:00 dnia poprzedniego. Zamawiający dołoży także należytych starań, aby powiadomić Wykonawcę z wyprzedzeniem o planowanych sytuacjach znacznego zmniejszenia ilości posiłków w dniach nauki szkolnej w szczególności z takich powodów jak wyjazdy lub wycieczki części uczniów. Zamawiający wskazuje, że minimalna wartość umowy to 50% wartości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie (§3 ust. 1 projektu umowy).
4. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przygotowywanie pełnowartościowych dwudaniowych posiłków obiadowych, tj. zupa plus drugie danie z surówką i napojem, zgodnie z obowiązującymi przepisami z produktów spożywczych zakupionych przez Wykonawcę;
b) dostawę obiadów do siedziby szkoły, tj. Brzoza 18, 97-306 Grabica, w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni dyrektorskich, okresów zawieszenia zajęć stacjonarnych (np. nauka zdalna). (Szacuje się, że w okresie świadczenia usługi będzie to 181 dni.)
c) transport w warunkach zapewniających bezpieczeństwo sanitarne i termiczne potraw – dostawy realizowane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności, w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury;
d) wydanie posiłków uczniom w siedzibie szkoły w miejscu wskazany przez Zamawiającego przez pracownika/pracowników Wykonawcy na zastawach tradycyjnych;
e) utrzymanie czystości po posiłkach, tj. zebranie i usunięcie z terenu szkoły odpadów pokonsumpcyjnych i powstałych śmieci oraz ich utylizacji, a także odbiór termosów oraz ich mycie i wyparzanie przez Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w pkt. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207697,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207697,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207697,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Twórcza Inicjatywa Kulturalno-Oświatowa w Rękoraju
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-287-61-75
7.3.4) Miejscowość: Rękoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE TWÓRCZA INICJATYWA KULTURALNO-OŚWIATOWA
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE TWÓRCZA INICJATYWA KULTURALNO-OŚWIATOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207697,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-02 do 2026-06-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Rzeszowie
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Gryficach
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.