eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA NR 34 W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000215551

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mi³a 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483669503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp34.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: psp34.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97cc7f3b-a3cc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00085477

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00085466/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa wyposa¿enia Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”. Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://psp34-radom.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy znajduj±cej siê pod adresem
https://psp34-radom.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej sekretariat@psp34.radom.pl
(z tym zastrze¿eniem ¿e adres e-mail nie dotyczy sk³adania oferty. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej zamawiaj±cego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Danych Osobowych jest Publiczna Szko³a Podstawowa nr 34 w Radomiu, ul. Mi³a 18
2. W Publicznej Szkole Podstawowej nr 34 w Radomiu zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Tomasz Paprocki, z którym kontakt jest mo¿liwy pod adresem korespondencyjnym Publicznej Szko³y Podstawowej nr 34 w Radomiu, ul. Mi³a 18 oraz pod adresem e-mail iod@psp34.radom.pl
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu: • Realizacji ustawowych zadañ szko³y na podstawie art. 6 i art. 9 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) • W celu realizacji zadañ ustawowych, okre¶lonych w Ustawie – Prawo o¶wiatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59) • Ustawy o systemie o¶wiaty z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198) • Realizacji statutowych, zadañ dydaktycznych, opiekuñczych i wychowawczych. • Zapisów wynikaj±cych z Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. • W zakresie szerszym ni¿ wynikaj±cym z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na podstawie wyra¿onej zgody na przetwarzanie danych.
4. Dane osobowe nie s± udostêpniane innym odbiorcom z wy³±czeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak: • organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania danych osobowych, • podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, przetwarzane i przechowywane bêd± przez okres wskazany w przepisach szczególnych. W przypadku dokumentów aplikacyjnych jak CV, list motywacyjny, itp., dokumenty bêd± przechowywane przez okres dwóch lat 6. Osoba, której dane s± przetwarzane ma prawo do: • dostêpu do tre¶ci swoich danych - korzystaj±c z tego prawa istnieje mo¿liwo¶æ pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu s± przetwarzane, • prawo ich sprostowania - korzystaj±c z tego prawa mo¿na zg³osiæ do nas konieczno¶æ poprawienia niepoprawnych danych lub uzupe³nienia danych wynikaj±cych z b³êdu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych • prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystaj±c z tego prawa mo¿na z³o¿yæ wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawid³owo¶æ przetwarzanych danych. W przypadku zasadno¶ci wniosku mo¿emy dane jedynie przechowywaæ • prawo do usuniêcia - korzystaj±c z tego prawa mo¿na z³o¿yæ wniosek o usuniêcie danych. W przypadku zasadno¶ci wniosku dokonamy niezw³ocznego usuniêcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane s± do celów zwi±zanych z wywi±zywaniem siê z prawnych obowi±zków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach w³adzy publicznej powierzonej administratorowi. • prawo wniesienia sprzeciwu - korzystaj±c z tego prawa mo¿na w dowolnym momencie wnie¶æ sprzeciw wobec przetwarzania danych, je¿eli s± one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjêciu wniosku w tej sprawie jeste¶my zobowi±zani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu wniosku, nie bêdziemy ju¿ mogli przetwarzaæ danych osobowych objêtych sprzeciwem na tej podstawie, chyba ¿e wyka¿emy, i¿ istniej± wa¿ne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które wed³ug prawa uznaje siê za nadrzêdne wobec interesów, praw i wolno¶ci lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ. • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa 7. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozosta³ym zakresie jest dobrowolne

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSP34.I.222.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie jest podzielone na 6 czê¶ci:
czê¶æ nr 1 – obejmuje dostawê sprzêtu – komputery, drukarki
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci.
czê¶æ nr 2 – obejmuje dostawê sprzêtu audio-video wraz z akcesoriami
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci.
czê¶æ nr 3 – obejmuje dostawê wyposa¿enia edukacyjnego do pracowni informatycznej i technicznej.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci.
czê¶æ nr 4 – obejmuje dostawê wyposa¿enia edukacyjnego do interaktywnej pracowni przedmiotowej.
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci
czê¶æ nr 5 – obejmuje dostawê klocków konstrukcyjnych do pracowni przedmiotowych .
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposa¿enie Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 34 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci.
czê¶æ nr 6 – obejmuje dostawê mebli do przechowywania sprzêtów i pomocy dydaktycznych oraz dostawê sto³ów i krzese³ szkolnych dla uczniów
Szczegó³owy opis znajduje siê w za³aczniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzes³a

39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty, które nie zosta³y odrzucone, wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

1) czê¶æ 1 - 6 zamówienia:
- Cena 60% - maksymalnie 60 punktów
 gwarancja 20% - maksymalnie 20 punktów
 termin dostawy zamówienia 20% - maksymalnie 20 punktów

2) Ocena oferty bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
1) Ocena dla wszystkich czê¶ci zamówienia w zakresie kryterium cena bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).

PC = (Cmin : Cb )× 60 pkt.
gdzie: PC – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cmin – najni¿sza cena wynikaj±ca ze z³o¿onych ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty.

2) Ocena dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia w zakresie kryterium gwarancji bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji liczonego w latach - liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
2 lata – otrzyma 0 punktów
3 lata – otrzyma 10 punktów
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 punktów


PG – ilo¶æ punktów za kryterium „gwarancja”
3) Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20 dla czê¶ci 1- 11 zamówienia).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:

Dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
4 miesi±ce– otrzyma 0 pkt.
3 miesi±ce – otrzyma 10 pkt.
2 miesi±ce – otrzyma 20 pkt.

gdzie: PT – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”.
3) Ocena oferty – suma punktów za poszczególne kryteria :
dla czê¶ci 1 – 6 zamówienia:
P= PC+ PG+PT gdzie: P- ilo¶æ punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany
jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e
Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu z postêpowania - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.1 O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.2 W przypadku, wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z
Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (aktualnego na dzieñ z³o¿enia)-O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania w skazanych przez
Zamawiaj±cego w Rozdziale VII SWZ – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
a) Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w pkt. 2 na wezwanie Zamawiaj±cego. Dokumenty te powinny byæ
aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli
Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcê, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez
Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równowa¿nego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentacjê oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzaj±cymi spe³nianie przez
zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagañ,
2) zestawienie opisanych wymagañ wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których
znajduje siê potwierdzenie spe³niania tych wymagañ.
2. Wymagana forma i moment z³o¿enia: Orygina³ w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania
dokumentu papierowego, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dokument sk³adany wraz z ofert±.
3. Informacja dotycz±ca usuniêcia braków formalnych w przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków
dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich
z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcê, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez
Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1.1 w przypadku zaoferowania produktu równowa¿nego w zakresie systemu operacyjnego:
1) dokumentacjê oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzaj±cymi spe³nianie przez
zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagañ,
2) zestawienie opisanych wymagañ wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których
znajduje siê potwierdzenie spe³niania tych wymagañ.
2. Wymagana forma i moment z³o¿enia: Orygina³ w formie elektronicznej lub kopia w postaci cyfrowego odwzorowania
dokumentu papierowego, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dokument sk³adany wraz z ofert±.
3. Informacja dotycz±ca usuniêcia braków formalnych w przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.
Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków
dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich
z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(w tym spó³ki cywilne)
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³ VIII SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia,
b) zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdzia³
VIII SWZ. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 2 Rozdzia³ VIII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci na podstawie art. 455. w
szczególno¶ci gdy
w przypadku obiektywnej niemo¿liwo¶ci dostarczenia przez Wykonawcê sprzêtu wskazanego
w ofercie z powodu braku jego dostêpno¶ci na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest
dostarczenie przez Wykonawcê sprzêtu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wy¿szej ni¿ wynikaj±ce z
oferty. W takim przypadku Wykonawca obowi±zany jest uprzednio ka¿dorazowo przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne
dokumenty (o¶wiadczenie producenta o niedostêpno¶ci zaoferowanego sprzêtu, opinia o nie gorszych parametrach
technicznych sprzêtu zamiennego ni¿ zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzêtu wymaga zgody
Zamawiaj±cego, któr± Zamawiaj±cy udzieli niezw³ocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-22 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://psp34-radom.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.