Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085454 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostosowanie budynków MWOMP w Płocku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i budowlanych przeciwpożarowego wyłącznika prądu zainstalowanego w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: MWOMP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolegialna 17
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2675852
1.5.8.) Numer faksu: 24 2628842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mwomp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mwomp.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków MWOMP w Płocku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i budowlanych przeciwpożarowego wyłącznika prądu zainstalowanego w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b66078c-cea4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000446/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostosowanie budynków MWOMP - w Płocku do obowiązujących przepisów ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przeprowadzono dwukrotnie postępowania w trybie 275 ust. 2, jednak w obu przypadkach postępowanie zostało unieważnione z uwagi na brak ważnych ofert.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-113e1245-a0d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25, ocds-148610-7d2b687c-7cdf-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 43000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i budowanych przeciwpożarowego wyłącznika prądu zainstalowanego w budynku Administracji Publicznej Kolegialna 19 – budynku administrowanego przez Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku przy ul. Kolegialnej 17. Zaprojektowana i wykonana Instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu powinna doprowadzić do usunięcia napięcia z budynku wraz z odcięciem UPS-ów znajdujących się w UPS-a w pomieszczeniu piwnicznym oraz na II piętrze w serwerowni. Podczas projektowania i wykonania instalacji należy uwzględnić konieczność zapewnienia ciągłości zasilania urządzeń przeciwpożarowych przez co najmniej 60 minut oraz zapewnić odpowiednie zasilanie oraz układ pomiarowy do anten GSM znajdujących się na dachu budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pożarnicze Tomasz Łydkowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212111
7.3.3) Ulica: ul. Dobrzyńska 60A
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI POŻARNICZE TOMASZ ŁYDKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI POŻARNICZE TOMASZ ŁYDKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz (...) dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton
- Druk i dostawa kalendarzy ściennych Płock 2026
- Druk i dostawa kalendarzy książkowych Płock 2026
- Dzierżawa urządzeń filtrujących wodę w latach 2026 - 2028 w Oddziale ZUS w Płocku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu przeciwpożarowego w budynkach Szpitala - dostawa wraz z montażem.
- "Przystosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mieszka I zlokalizowanego przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Świnoujściu"
- Roboty instalacyjno-budowlane polegające na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych w Pawilonie VI i XVII
- Modernizacja instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37
- Dostosowanie budynków Teatru do przepisów ochrony pożarowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.