Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00137453/01 - Wynik z dnia 2021-08-05
Og³oszenie nr 2021/BZP 00084824 z dnia 2021-06-16 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug informatycznych dla Jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stalowowolskie Centrum Us³ug Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a II 25A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rkordyka@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug informatycznych dla Jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-636b316b-ce65-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00084824
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16633.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.53.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Gminy podzielonej na czê¶ci:
Czê¶æ I
1) Przedszkole nr 1, ul. Niez³omnych 2A. 37-450 Stalowa Wola.
2) Przedszkole nr 7, ul. Ks. J. Popie³uszki 29a, 37-450 Stalowa Wola.
3) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych do warto¶ci 50%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II
1) Przedszkole nr 2, ul. Skoczyñskiego 5, 37-450 Stalowa Wola.
2) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola.
3) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-450 Stalowa Wola Przedszkole nr 10, Al. Jan Paw³a II 11, 37-450 Stalowa Wola.
4) Przedszkole nr 11, Al. Jana Paw³a II 6, 37-450 Stalowa Wola.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych 50%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych 50%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Publiczna Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im. Jana Paw³a II, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych 50 %
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Publiczna Szko³a Podstawowa nr 3, ul. Wyszyñskiego 14, 37-450 Stalowa Wola.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych o warto¶ci do 50 %
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) ¯³obek Miejski, Al. Jana Paw³a II 5a, 37-450 Stalowa Wola.
2) Miejski ¯³obek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych do 50% warto¶ci
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Publiczna Szko³a Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane ¦wiadczenie us³ug informatycznych do warto¶ci 50%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wynagrodzenie Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie oraz w tre¶ci art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, podlegaæ bêdzie waloryzacji prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Waloryzacja ta bêdzie dokonywana raz w roku ( w okresach pó³rocznych ) z zachowaniem nastêpuj±cych zasad i w nastêpuj±cy sposób:waloryzacja wynagrodzenia nastêpuje po raz pierwszy w kolejnym roku
kalendarzowym licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym przypada data rozpoczêcia wykonywania Umowy, w taki sposób ¿e pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ 01 stycznia danego roku
kalendarzowego, w którym waloryzacja nastêpuje po raz pierwszy,
waloryzacja dokonywana bêdzie w okresach rocznych/pó³rocznych, w których mo¿e nastêpowaæ zmiana wynagrodzenia Wykonawcy,
poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nie mo¿e byæ mniejszy ni¿ 3 % dotychczasowego poziomu cen rycza³towych okre¶lonych w formularzu ofertowym,
stosowany przez strony umowy sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia okre¶la siê jako waloryzacjê wynagrodzenia,
waloryzacja dokonywana bêdzie w oparciu o og³aszany w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w ujêciu rocznym, waloryzacji, w okresach nie czêstszych ni¿ okresy roczne/pó³roczne okre¶lone powy¿ej w punkcie 2, podlega pozosta³a do wyp³aty czê¶æ Wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy tj. czê¶æ wynagrodzenia nale¿na za prace wykonane w kolejnym okresie, w którym waloryzacja nastêpuje, waloryzacji podlegaæ bêd± ceny rycza³towe prac wykazane w kosztorysie ofertowym stanowi±cym element oferty Wykonawcy oraz zwi±zana z ich zmian± wysoko¶æ wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w § 5 ust. 1,
Maksymalna wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w § 5
ust. 1 jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ
o zasadach wprowadzania zmian w wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±cych z dokonywania waloryzacji nie mo¿e przekroczyæ warto¶ci 105 % wynagrodzenia rycza³towego okre¶lonego w § 5 ust. 1 umowy z chwili jej zawarcia.
Po opublikowaniu og³aszanego w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego wska¼nika, o którym mowa powy¿ej w ust. 3 pkt.5, uprawniaj±cego strony umowy do ¿±dania dokonania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, Wykonawca sporz±dzi odpowiedni projekt aneksu do umowy uwzglêdniaj±cy waloryzacjê cen dokonan± zgodnie z ust. 3 i przed³o¿y ten projekt aneksu Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi potrzebê jego zawarcia. Aneks ten powinien byæ zawarty przez strony umowy w terminie 30 dni od daty przed³o¿enia Zamawiaj±cemu jego projektu (wraz z wymaganymi dokumentami).
Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 3, w terminie 30 dni od daty zawarcia z Zamawiaj±cym aneksu, o którym mowa w ust. 3 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ on umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli spe³nione s± warunki okre¶lone w art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: SCUW Stalowa Wola
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisany jest w za³±czniku nr 6 do SWZ.3. Centralny Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowi±zany bêdzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z pó¼ñ.zm ) nastêpuj±ce czynno¶ci:
- obowi±zek zatrudniæ na umowê o pracê osoby odpowiedzialne za wykonywanie us³ug informatycznych;
2021-06-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- ¯ywienie pacjentów Oddzia³u Rehabilitacji
- Dostawa sprzêtu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i higieny dla Miejskiego Zak³adu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i monta¿ mebli oraz krzese³ i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
- Budowa chodnika przy ulicy ³±cz±cej ul. Dzia³kow± z VIVO - I etap.
wiêcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi modernizacji i optymalizacji procesu obs³ugi pacjentów poprzez wdro¿. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudow± ¶rodowiska baz danych oraz dostawa doposa¿enia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiaj±cego, poprzez dostawê i wdro¿enie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Us³uga zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdro¿eniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancj± i wsparciem technicznym
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego modu³ów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- ¦wiadczenia us³ug wsparcia technicznego, utrzymania i serwisu IT w S±dach Rejonowych w Wo³owie, Miliczu i Trzebnicy.
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.