eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Piotrkowskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Piotrkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447328800

1.5.8.) Numer faksu: 447328803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-piotrkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Piotrkowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1be6eb0e-b3b3-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.272.1.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222124,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg znajdujących się w granicach administracyjnych Powiatu Piotrkowskiego zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. - Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. - Dz. U. z 2018 r., poz. 2285) i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym.
2. Usługa jest prowadzona w ruchu ciągłym, t.j. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
3. Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 1a i 2 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz przyjęcie ich na parking odbywa się na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, które wydają osoby uprawnione do wydawania dyspozycji o usunięciu pojazdu wskazane w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4. Zakres podstawowych czynności usługi usuwania i przechowywania pojazdów obejmuje:
1) przyjęcie powiadomienia od uprawnionego podmiotu do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu,
2) dojazd do miejsca, w którym znajduje się pojazd do usunięcia – do 120 min. maksymalnie od wydania dyspozycji przez osoby uprawnione,
3) sporządzenie informacji fotograficznej pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia pojazdu przed jego załadunkiem,
4) zabezpieczenie pojazdu od chwili wydania dyspozycji usunięcia przez uprawnione podmioty
5) usunięcie pojazdu z drogi,
6) załadunek pojazdu i zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking,
7) uprzątnięcie miejsca zdarzenia (jeśli jest taka potrzeba),
8) przemieszczenie, rozładunek oraz właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym,
9) niezwłoczne, nie później niż w terminie 3 dni roboczych (po wykonaniu usługi) powiadomienie e-mail Zamawiającego o wykonaniu usługi z podaniem rodzaju pojazdu, daty i godziny przekazania pojazdu na parking oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, dopuszczalnej masy całkowitej, nr VIN, jak również danych o Użytkowniku pojazdu lub jego braku,
10) umożliwienie osobom uprawnionym wstępu na teren parkingu w celu dokonania oględzin pojazdu lub przeprowadzenia czynności kontrolnych,
11) przechowywanie pojazdu na parkingu,
12) wydanie pojazdu osobie uprawnionej,
13) w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu (art. 130a ust. 2a ustawy Prawo o ruchu drogowym) niezwłoczne powiadomienie Starosty Powiatu Piotrkowskiego,
14) powiadomienie Starosty Powiatu Piotrkowskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o nieodebraniu pojazdu w terminie 3 miesięcy od dnia jego usunięcia na parking. Wykonawca powiadamia na piśmie o tym fakcie zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu.
5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie:
1) wykorzystania sprzętu specjalistycznego przeznaczonego do tego rodzaju zadań w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego wykonywania usługi w możliwie najkrótszym czasie,
2) realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi niezależnie od jego: długości, szerokości, dopuszczalnej masy całkowitej, ładowności, z ładunkiem lub bez ładunku czy innych warunków technicznych,
3) przechowywania pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym zlokalizowanym na terenie Powiatu Piotrkowskiego, ogrodzonym, oświetlonym i dozorowanym, zabezpieczającym określoną liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich pojazdów usuniętych. Pojazdy uszkodzone powinny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku oraz w taki sposób, aby ich stan nie uległ znacznemu pogorszeniu w czasie ich przechowywania,
4) przechowywania w zabezpieczonym pomieszczeniu/lub w inny sposób zabezpieczenie wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów, zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przeznaczonym do przechowywania pojazdów.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem pojazdów i przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym,
2) prowadzenia ewidencji umożliwiającej uzyskanie przez Zamawiającego w każdym czasie danych dotyczących rodzaju usuniętych pojazdów i przechowywanych, daty i godziny przekazania pojazdu na parking oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, dopuszczalnej masy całkowitej, nr VIN, jak również danych o Użytkowniku pojazdu lub jego braku,
3) poddawania kontroli upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi w zakresie prowadzenia dokumentacji,
4) poddawania kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej w okresie wykonywania usługi;
5) realizowania każdego zlecenia usunięcia pojazdu w każdym dniu i każdym czasie, tzn. także w nocy oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta, z terenu Powiatu Piotrkowskiego,
6) ponoszenia odpowiedzialności cywilnej przed właścicielem pojazdu z tytułu uszkodzenia, utraty pojazdu lub ładunku podczas usuwania pojazdu, od momentu przystąpienia do jego usunięcia do czasu wydania zainteresowanym,
7) posiadania ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy, od wszelkich zdarzeń, za które, z uwagi na swoją działalność, mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz szkody materialne i niematerialne.
8) usuwania i przechowywania pojazdów nienormatywnych w rozumieniu art. 2 pkt 35a ustawy Prawo o ruchu drogowym na parkingu/parkingach wyznaczonych przez Starostę, którym/którymi dysponuje Zamawiający na podstawie zawartej umowy o korzystanie z parkingu z podmiotami trzecimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266996,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266996,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266996,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa HOL-TRANS Cezary Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711057558

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 6

7.3.4) Miejscowość: Niechcice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266996,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.