eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › "Dzierżawa i serwis drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dzierżawa i serwis drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 614426600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/853207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dzierżawa i serwis drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26f22489-8f76-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095678/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dzierżawa i serwis drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i serwis drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dzierżawę 39 szt. urządzeń (dzierżawa obejmuję dostarczenie i instalacje przedmiotu zamówienia), fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 roku, (31 szt. jako zamówienia podstawowe oraz 8 szt. w prawie opcji) wg Opisu urządzeń z punktu 4 OPZ;
2) monitoring zdalny stanu urządzeń za pomocą dedykowanego do tego celu oprogramowania/sytemu dostarczonego przez Wykonawcę dla wszystkich urządzeń dzierżawionych, o których mowa w punkcie 1) - System „serwer wydruku”.
Druk do urządzeń wielofunkcyjnych („kombajnów”) będzie realizowany w charakterze wydruku podążającego, a proces logowania do samego urządzenia powinien być autoryzowany poprzez czytnik kart RCP.
System powinien pozwolić także na dynamiczne monitorowanie drukarek, dostarczając informacji takich jak:
• Ilość wydruków (konkretnego urządzenia)
• Ilość wydruków miesięcznych (ogółem, po wydziałach)
• Ilość wydruków indywidualnych (urządzenia wielofunkcyjne „kombajny”)
• Ilość tonerów na drukarkach (jeżeli możliwe w małych także)
• Zdarzenia takie jak awarie, zakleszczenia itp.
System powinien mieć możliwość zarządzania / monitorowania zarówno drukarkami wielofunkcyjnymi, jak i małymi umieszczonymi w pokojach.
3) dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń dzierżawionych, o których mowa w pkt 1).
3. Zapotrzebowanie podzielone jest na dwie części, które muszą być między sobą kompatybilne:
1) Urządzenia:
a) małe drukarki „monochromatyczne” – 23 szt. (dodatkowo 8 szt. w prawie opcji);
b) małe drukarki z skanerem „kolor-skaner” – 4 szt.;
c) wielofunkcyjne drukarki przemysłowe „kombajn – kolor” 4 szt.
2) System zarządzania drukarkami, który powinien realizować funkcje:
a) dodawania, odejmowania drukarek (w tym małych) do puli drukarek w systemie;
b) przydzielenie drukarki do pokoju lub możliwość zmiany nazwy drukarki w systemie;
c) monitorowania drukarek i raportowania ich stanu (w małych jeżeli możliwe);
d) raportowania miesięcznej eksploatacji drukarek (ogółem oraz po wydziałach);
e) przedstawiania raportów drogą poczty elektronicznej / linku;
f) działania systemu na wyznaczonym serwerze;
g) wydruk podążający (duże wielofunkcyjne drukarki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289341,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289341,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289341,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCUS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260308803

7.3.3) Ulica: Kolejowa 5/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-217

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289341,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.