Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025649/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00029266/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00031505/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082782 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 070621590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Al. Armii Krajowej 101
1.5.2.) Miejscowość: ˜Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜43-316
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜33 810 21 65/ 33 810 21 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@hospital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.hospital.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-5fc64b29-911a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001450/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00025649/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜7/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych - Część 1 - Części zużywalne do sprzetu firmy STORZ : resektoskop, ureterorenoskop, cystoskop, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 86800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych - Część 2 - Części zużywalne do zestawu do PCNL z nefroskopem operacyjnym, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, części zużywalnych do sprzętu endoskopowego oraz narzędzi do zabiegów laparoskopowych - Część 3 - Części zużywalne do zestawu laparoskopowego firmy WECK, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 26200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W wyznaczonym do składania ofert terminie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61452
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61452
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46076,69
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜OLYMPUS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 5221651738, Regon 012330343
7.3.3) Ulica: ˜ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46076,69
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2023-04-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W zakresie Części 3 poz. 1, 3, 5, 7 i 8 przedmiot zamówienia został opisany w sposób następujący:1 Klipsownica wielorazowa do laparoskopii 33 cm/5mm rozbieralna, trzy elementy. Instrument z ruchomym tylnym uchwytem.3 Klipsownica wielorazowa do laparoskopii 33 cm/10mm rozbieralna, trzy elementy. Instrument z ruchomym tylnym uchwytem.5 Klipsownica wielorazowa do laparoskopii 33 cm/10mm rozbieralna, trzy elementy. Instrument z ruchomym tylnym uchwytem.7 Instrument do usuwania klipsów L/XL 33 cm x 10 mm. Instrument z ruchomym tylnym uchwytem. 8 Instrument do usuwania klipsów M/L 33 cm x 5 mm. Instrument z ruchomym tylnym uchwytem. Zamawiający określając w Załączniku Nr 2 do swz w Części 3 poz. 1, 3, 5, 7 i 8, jako wymóg, iż klipsownice winny posiadać „ruchomy tylny uchwyt” oczekiwał, aby oferowane klipsownice posiadały ruchomy tylny uchwyt tj. uchwyt znajdujący się na końcu klipsownicy tym samym znajdujący się najbliżej użytkownika.Mając jednak na względzie treść oświadczeń i dokumentów dotyczących Części 3 złożonych przez Wykonawców w toku postępowania, Zamawiający uznał, iż opisany przez niego wymóg „Instrument z ruchomym tylnym uchwytem” może wydać się niedostatecznie zrozumiałym, w szczególności jak należy rozumieć tył klipsownicy.Biorąc powyższe pod uwagę należy stwierdzić, iż przedmiot zamówienia został opisany z naruszeniem art. 99 ust. 1 ustawy pzp tj. nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Naruszenie to jest wadą niemożliwą do usunięcia po upływie terminu składania ofert.W związku z powyższym Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12826,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28310,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
| 2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Wykonanie kompleksowej usługi archiwizacji oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B dla Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu dla SPZOZ w Hrubieszowie"
- Zakup morcelatorów i respiratorów
- Zakup narzędzi chirurgicznych, urządzeń do badań urologicznych oraz cieplarki do płynów infuzyjnych
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów i wyposażenia do sprzętu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podziałem na 3 zadania)
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





