eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźno › Rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej, ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej, ul. Sosnowej, ul. Dębowej i ul. Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej, ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej, ul. Sosnowej, ul. Dębowej i ul. Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.miedzno.akcessnet.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej, ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej, ul. Sosnowej, ul. Dębowej i ul. Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f809b2f-696d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000687/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej, ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej, ul. Sosnowej, ul. Dębowej i ul. Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339620/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11928534,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia pn. „Rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej, ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i
wybuduj”:
1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych: ul. Głównej ( ODC. POMIĘDZY DP 2027 S I UL. MALOWNICZĄ, ODC. W ZABUDOWIE MIESZKALNEJ, ODC. PRZEZ LAS od ul. Nadrzecznej do ul. Dębowej), ul. ks. A. Morawca, ul. Wesołej, ul. Nadrzecznej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmująca: wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości inwestycji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego.
2. Przedmiot Części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programami funkcjonalno-użytkowymi wraz z Suplementem, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Uwzględniając powyższe załączone do SWZ Programy funkcjonalno-użytkowe nie wiążą Wykonawcy przy wycenie, wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10a,
2) Program funkcjonalno-użytkowy „Rozbudowa dróg gminnych ulic Główna, ks. A. Morawca, Wesoła i Nadrzeczna w miejscowości Borowa, gm. Miedźno" wraz z Suplementem – stanowiący dodatek nr 11,
3) Program funkcjonalno-użytkowy pn. „Rozbudowa dróg gminnych ulic Główna (fragment), Sosnowa, Dębowa (z łącznikiem) i Brzozowa w miejscowości Borowa, gm. Miedźno" wraz z Suplementem – obowiązuje w zakresie Rozbudowy dróg gminnych ulicy Główna (fragment) w miejscowości Borowa, gm. Miedźno wraz z Suplementem – stanowiący dodatek nr 27,
4) Opinia geotechniczna – stanowiąca dodatek nr 12.

Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Uwzględniając powyższe załączone do SWZ Programy funkcjonalno-użytkowe nie wiążą Wykonawcy przy wycenie, wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) oraz realizację zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj, funkcję jedynie informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót UL. GŁÓWNA (ODC. POMIĘDZY DP 2027 S I UL. MALOWNICZĄ) b. drogowa - stanowiący dodatek nr 13,
2)Przedmiar robót UL. GŁÓWNA (ODC. PRZEZ LAS) b. drogowa - stanowiący dodatek nr 14,
3)Przedmiar robót UL. GŁÓWNA (W ZABUDOWIE MIESZKALNEJ) b. drogowa - stanowiący dodatek nr 15,
4)Przedmiar robót UL. MORAWCA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 16,
5)Przedmiar robót UL. NADRZECZNA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 17,
6)Przedmiar robót UL. WESOŁA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 18,
7)Przedmiar robót UL. GŁÓWNA, WESOŁA oraz PLAC IM. KS. MORAWCA -ODWODNIENIE - stanowiący dodatek nr 19,
8)Przedmiar robót UL. NADRZECZNA -ODWODNIENIE - stanowiący dodatek nr 20,
9) skreślony,
10)skreślony,
11)skreślony,
12)skreślony,
13)skreślony,
14)Przedmiar robót - BUDOWA KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO- - stanowiący dodatek nr 26.

5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się
do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w Programach
funkcjonalno-użytkowych wraz z Suplementem, umowie.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programach funkcjonalno-użytkowych, a
więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie
„lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej
takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej,
aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie
przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w Programach funkcjonalno-użytkowych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń),
parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia
charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować
materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z
Programami funkcjonalno-użytkowymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu
budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały
lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę
oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako
środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający
akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety
potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 6138629,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia pn. „ Rozbudowa dróg gminnych: ul. Sosnowej, ul. Dębowej i ul.
Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj”:
1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych: ul. Sosnowej wraz z drogą łączącą ul. Sosnową z Dębową, ul. Dębowej i ul. Brzozowej w miejscowości Borowa gm. Miedźno w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmująca: wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości inwestycji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego.
2. Przedmiot Części nr 2 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programem funkcjonalno-użytkowym wraz z Suplementem, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Uwzględniając powyższe załączony do SWZ Program funkcjonalno-użytkowy nie wiąże Wykonawcy przy wycenie, wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10b,
2) Program funkcjonalno-użytkowy pn. „Rozbudowa dróg gminnych ulic Główna (fragment), Sosnowa, Dębowa (z łącznikiem) i Brzozowa w miejscowości Borowa, gm. Miedźno" wraz z Suplementem – obowiązuje w zakresie Rozbudowy dróg gminnych ulic Sosnowa, Dębowa (z łącznikiem) i Brzozowa w miejscowości Borowa, gm. Miedźno wraz z Suplementem– stanowiący dodatek nr 27,
4) Opinia geotechniczna – stanowiące dodatek nr 28.
Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego. Oświetlenie uliczne zostanie zaprojektowane i wykonane przez podmiot, z którym Zamawiający ma zawartą umowę w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Uwzględniając powyższe załączony do SWZ Program funkcjonalno-użytkowy nie wiąże Wykonawcy przy wycenie, wykonaniu przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wybudowania oświetlenia ulicznego.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) oraz realizację zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj, funkcję jedynie informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót UL. BRZOZOWA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 29,
2) Przedmiar robót UL. DĘBOWA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 30,
3) Przedmiar robót ŁĄCZNIK UL. DĘBOWEJ I SOSNOWEJ b. drogowa - stanowiący dodatek nr 31,
4) Przedmiar robót UL. SOSNOWA b. drogowa - stanowiący dodatek nr 32,
5) Przedmiar robót UL. BRZOZOWA - ODWODNIENIE - stanowiący dodatek nr 33,
6) skreślony,
7) skreślony,
8) skreślony,
9) skreślony,
10) Przedmiar robót - BUDOWA KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO- stanowiący dodatek nr 38.

5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się
do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w Programach
funkcjonalno-użytkowych wraz z Suplementem, umowach.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programach funkcjonalno-użytkowych, a
więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie
„lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej
takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej,
aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie
przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w Programach funkcjonalno-użytkowych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń),
parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia
charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować
materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z
Programami funkcjonalno-użytkowymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu
budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały
lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.
Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę
oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako
środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający
akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety
potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 5789904,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4219000,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5676535,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4219000,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240865033

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4219000,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3643376,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4996034,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4070905,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240865033

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4070905,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wartość szacunkowa poszczególnych części zamówienia uwzględnia wartość
przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy (50 % wartości zamówienia podstawowego dot. danej części zamówienia).
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.