Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10322851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4492e867-d0d8-4fc1-8505-9e74e517c2a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022809/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Całoroczna obsługa kotłowni centralnej na biomasę w obiekcie szpitalnym w Tuszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5. 1) Szczegółowy opis
systemu dostarczania ciepła oraz szczegółowy zakres prac przy obsłudze kotłowni w obiekcie szpitalnym w Tuszynie został określony w załączniku nr 2 do SWZ, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) przejęcia obsługi kotłowni protokołem zdawczo-odbiorczym jednocześnie przejmując całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami jej funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową;
b) dostarczania na żądanie Zamawiającego pisemnych informacji w zakresie wykonywanych czynności przy obsłudze kotłowni;
c) informowania telefonicznie i na piśmie o zaistniałych awariach i usterkach mających wpływ na funkcjonowanie kotłowni
osoby wyznaczonej do kontaktu przez Zamawiającego;
d) nieodpłatnego usuwania awarii i usterek niewymagających nakładów finansowych na materiały oraz sporządzania z tego
tytułu opisu i przedkładania go Zamawiającemu;
e) dbanie o posiadanie odpowiedniej ilości opału w miejscu jego składowania;
f) informowania Zamawiającego, na każde jego żądanie, o stanie zapasów materiałów opałowych;
g) składania w formie pisemnej zapotrzebowania na opał, na cały miesiąc z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem;.
h) zapewnienia do świadczenia niniejszej usługi osób posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia do obsługi poszczególnych urządzeń. Przedstawienia Zamawiającemu aktualnych świadectw zawodowych każdego pracownika;
i) zapewnienia pracownikom jednolitych strojów roboczych, które będą pozwalały na jednoznaczną identyfikację osób niebędących pracownikami Wykonawcy;
j) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie i ważenie dostaw z opałem;
k) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., ochrony środowiska oraz postanowień instrukcji Zamawiającego dotyczącej obsługi urządzeń ciepłowniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921909,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400724,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921909,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DOMMAR Dominik Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7282620644
7.3.3) Ulica: Paprotnia 57
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921909,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-17 do 2027-02-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.