Og³oszenie z dnia 2023-02-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00463511/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00480195/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683185
1.5.8.) Numer faksu: 525683102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f2dbca26-6f15-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00081927
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035647/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz materia³ów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek Starostwa Powiatowego w ¦wieciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00463511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.9.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 133647,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 43432,65 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjny do drukarek i kserokopiarek - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90214,63 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 72668,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 72668,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72668,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Alpha Dan" J. Chilewski S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541924801
7.3.3) Ulica: K. Szajnochy 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DAN" JANUSZ CHILEWSKI SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
"ALPHA DAN" JANUSZ CHILEWSKI SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 72668,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 41122,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104105,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41122,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO_US£UGOWA "ABIZ" Jolanta Szczukowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761440739
7.3.3) Ulica: Wybickiego 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - US£UGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA HANDLOWO - US£UGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 41122,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- "Zakup urz±dzeñ zwi±zanych z popraw± cyberbezpieczeñstwa dla Powiatu ¦wieckiego - Starostwa Powiatowego oraz 13 jednostek organizacyjnych"
- Zadrzewienie przy drogach lokalnych - Pielêgnacja drzew w pasie drogi powiatowej nr 1252C Je¿ewo - ¦wiecie
- 2 Dostawa wyposa¿enia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów biurowych i eksploatacyjnych do sprzêtu biurowego oraz ¶rodków czysto¶ci.
- Zakup p³yt CD i DVD, artyku³ów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwa³kach
- Dostawa artyku³ów biurowych
- Dostawa artyku³ów biurowych
- 27/2025 "Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych w tym: tonery, tusze, ta¶my i inne materia³y eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesiêcy"
- Dostawa materia³ów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Doros³ych - K(A)FE
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.