Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, według 2 grup tematycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/upjp21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, według 2 grup tematycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeb83aea-8e5b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJP2” realizowanego przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Umowa Nr POWR.03.05.00-00-Z032/18-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.22-05
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Ochrona marki i konkurencji” – przedmiot realizowany będzie dla studentów, Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 godzin zajęć dydaktycznych w formie konwersatorium w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5900,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„E-marketing” - przedmiot realizowany będzie dla studentów, Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, kierunku „Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe: branding, reklama, public relations” (stacjonarne studia uzupełniające II st.) w wymiarze 30 godzin zajęć dydaktycznych w formie konwersatorium w semestrze letnim roku akademickiego 2021/20224.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Zaborska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 55, m. 89
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-047
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brand Useful Joanna Burdek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792724460
7.3.3) Ulica: ul. Podgórki Tynieckie 85
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-398
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-375/25
- 78/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa uniwersalnego testera szczelności metodą spadku ciśnienia dla WO DE-dzp.272-383/25
- Usługa przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych z wykorzystania Sztucznej Inteligencji do zaawansowanego projektowania wizualizacji architektury transportu publicznego - DE-dzp.272-342/25
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Archipelagi. Osobisty atlas pytań i przeżyć." wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i montaż krzyżownicy głębokorowkowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania "Szybciej tramwajem".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Usługa przygotowania publikacji w PDF dla Instytucji Rynku Pracy pt.: "Rola Powiatowych Urzędów Pracy (PUP) we wspieraniu sektora ekonomii społecznej"
- Prowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry dydaktycznej kształcącej na kierunku Energetyka Jądrowa, w ramach projektu pn. "PCz kształci kadrę dla rozwoju gospodarki" FERS.01.05-IP.08-0286/23
- Przeprowadzenie kursu - Program "Płatnik" - wprowadzanie danych i obsługa programu ( powiat wschowski)
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat wschowski)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.