eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261577115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zakupy@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc5018a-a3e8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych – 3/z/2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Przetwarzanie dodatkowych danych, wykraczających poza zakres wskazany w SWZ (np. wizerunek, kserokopia dowodu osobistego, kserokopia aktu stan cywilny) będzie oparte na zgodzie Wykonawcy (art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO, wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaka jest przekazanie/złożenie przez Wykonawcę dodatkowych dokumentów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/z/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC do 3500 kg – garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC do 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC pow. 3500 kg i autobusów marki Scania i Irizar - garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych autobusów marki MAN - garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych przyczep oraz naczep niskopodwoziowych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 40
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10
K5 - SKP 10
K6 - stanowisko 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stanowisko

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych motocykli;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 60
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
typu Quad.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony
w niniejszej SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 - cena 60
K2 - marża 20
K3 - autoryzacja 10
K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykonali, lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom obsługi lub naprawy pojazdów mechanicznych stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadają wartości:
dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł. brutto/każda;
dla zadania nr 2 - 20 000,00 zł. brutto/każda;
dla zadania nr 3 - 70 000,00 zł. brutto/każda;
dla zadania nr 4 - 25 000,00 zł. brutto/każda.
b) b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
1) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
1. dla zadań nr 1-9, dysponuje warsztatem samochodowym który posiada dozór 24 godzinny realizowany poprzez monitoring albo urządzenia alarmowe albo dozór osobowy (ochronę) dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
2. dla zadań nr 1-9, dysponuje minimum jednym stanowiskiem z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
3. dla zadań nr 1-6 i 8-9, dysponuje testerem diagnostyczny (diagnoskop)
do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów wskazanych
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
4. dla zadań nr 1-9, dysponuje urządzeniem do naprawy, wymiany ogumienia oraz wyważarkę kół pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
5. dla zadań nr 1-6, dysponuje urządzeniem do obsługi klimatyzacji pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
6. dla zadań nr 8-9, dysponuje urządzeniem do obsługi układów hamulcowych pojazdów typu quad / motocykle wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania
c) Dysponowania mobilnym serwisem naprawczym,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: przez wykonawcę wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie 3) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ– dotyczy wyłącznie zadań nr 1, 2, 3, 4.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu
zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
Opis techniczny dysponowanego przez Wykonawcę warsztatu - dla potwierdzenia warunku określonego w SWZ rozdział VII p.1 ppkt. a) - zał. nr 7 do SWZ.
1) Oświadczenie o możliwości wydzielenia mobilnego serwisu- w treści załącznika nr 7 do SWZ. (dotyczy zadań nr 1-6)
3. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych nie podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy- składanych na potwierdzenie spełniania kryterium:

1) Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę aktualnej poświadczonej przez danego producenta, autoryzacji wskazanych w formularzu ofertowym;
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty zaznaczy, że posiada autoryzację ww. dokument należy złożyć wraz z ofertą. W przeciwnym razie nie zostaną przyznane punkty za dane kryterium.
Dokument należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do SWZ).
Oświadczenie składają odrębnie:
˗ Wykonawca
˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy);
2) Opis techniczny dysponowanego przez Wykonawcę warsztatu- dla potwierdzenia warunku określonego w SWZ rozdział VII p.1 ppkt. b) - zał. nr 7 do SWZ.
3) Oświadczenie o możliwości wydzielenia mobilnego serwisu- w treści załącznika nr 7 do SWZ. (dotyczy zadań 1-6)
4) Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę aktualnej poświadczonej przez danego producenta, autoryzacji wskazanych w formularzu ofertowym;
5) PEŁNOMOCNICTWO do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy) 7) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ) – do oferty jeżeli dotyczy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego
4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wzór umowy za nr 10 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/14wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.