Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00501553/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
- 2023/BZP 00062716/01 - Wynik z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.4.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080489
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00079156
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Część 1 - Przebudowa i termomodernizacja obiektu gminnego na ul. ppłk. Srogiego w Busku-Zdroju obejmuje:
a) termomodernizację i remont pokrycia dachowego:
- rozbiórka istniejących betonowych czapek kominowych, przemurowanie, podmurowanie o ok. 20cm, zamurowanie części kominów, uzupełnienie czapek betonowych i tynków cementowo-wapiennych oraz malowanie farbami elewacyjnymi na kominach,
- demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej dachu z drutu ocynkowanego fi 8mm (instalacja zamontowana na nowych wspornikach w układzie jak przed demontażem),
- docieplenie dachu styropapą grub. 15cm dwustronnie laminowaną (styropian w styropapie EPS100-036) wraz z pokryciem styropapy 2 warstwami papy termozgrzewalnej (papa termozgrzewalna podkładowa oraz nawierzchniowa o grub. min. 5,2mm) na uprzednio przygotowanym podłożu,
- montaż kominków wentylacyjnych i wywietrzaków kanalizacyjnych,
- wykonanie drewnianej konstrukcji pod obróbki blacharskie i orynnowanie wraz z wykonaniem powyższych,
- wykonanie obróbek kominów i wyłazu na dach z papy termozgrzewalnej grub. min. 5,2mm,
- montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL
b) roboty remontowe wewnętrzne oraz roboty naprawcze malarskie:
- w piwnicach - demontaż wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, montaż nowych elementów: listew aluminiowych w otworach drzwiowych, skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą oraz skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą,
- w piwnicach - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, zerwanie okładzin ściennych i podłogowych (tapety, płytki, rulon PCV, listwy podłogowe),
- w piwnicach – wykonanie posadzek: wykonanie podkładów betonowych, wyrównanie nierówności, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej, uzupełnienie posadzek z zatarciem na ostro, gruntownie podłoży, wykonanie posadzek z płytek terakotowych wraz z cokolikami,
- w piwnicach – malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu powierzchni; polakierowanie lamperii,
- w piwnicach – licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
- obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych w ścianach,
- na pozostałych kondygnacjach - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń po przeprowadzeniu prac remontowych na uprzednio przygotowanych podłożach (zachowanie kolorystyki pomieszczeń)
- wymiana części istniejących parapetów wewnętrznych po przeprowadzonych pracach związanych
z wymianą okien: parapety z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących
- wymiana skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą (przy wejściu do piwnicy) na elementy
analogiczne do zastosowanych na poziomie parteru
c) docieplenie budynku:
- demontaż istniejących elementów zamontowanych do elewacji oraz ponowny montaż nowych elementów,
- ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych docieplone styropianem EPS 70-031 grub. 14cm (λ max = 0,031W/m*K),
- ościeża okienne i drzwiowe ocieplone styropianem samogasnącym EPS 70-031 grub. 3cm (λ max = 0,031W/m*K),
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej. grub. 1,5mm (ściany płaskie, powierzchnie poziome, słupy, ościeża) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z żywicznych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej grub. 1,5mm (cokół) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),
- montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze RAL ,
- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz pozostałych obróbek blacharskich.
d) izolację termiczną ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi:
- prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni, naświetli, schodów betonowych,
- wykonanie impregnacji biobójczej natryskowej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z emulsji i roztworów asfaltowych modyfikowanych oraz papy termozgrzewalnej,
- wykonanie izolacji termicznej przy użyciu styropianu ekstrudowanego wodoodpornego XPS100 grub. 15cm (λ max = 0,035W/m*K),
- odtworzenie opaski i chodnika z kostki betonowej bezfazowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (przyjęto 100% kostki nowej)
- odtworzenie schodów żelbetowych, podjazdu dla niepełnosprawnych, tarasów i naświetli wraz z okładziną ww. elementów i elementami towarzyszącymi (balustrady, pochwyty itp.). Na tarasach należy zastosować okładzinę poliuretanową.
- balustrady tarasów, schodów i pochylni dla niepełnosprawnych należy wykonane ze stali nierdzewnej „inox” na wzór istniejących elementów – zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi dot. obiektów użyteczności publicznej typu obiekt przedszkolny,
- izolacje przeciwwilgociowe tarasu
- rozbiórka, przemurowanie wraz z tynkowaniem murków przy tarasach zewnętrznych od strony południowej.
e) remont daszków nad wejściami do budynku:
- rozebranie elementów daszków,
- ułożenie płyt styropianowych EPS 70 grub. 3cm
- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 10cm oraz z rur spustowych o średnicy 8cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL
f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej:
- stolarka okienna z PCV o współczynniku przenikania ciepła U max = 0,9 W/m2K, szyby zespolone potrójne, okna rozwierane i uchylno-rozwierane wyposażone w nawiewniki higrosterowalne, okna jedno – dwudzielne;
- stolarka drzwiowa zewnętrzna z ciepłego aluminium o współczynniku przenikania ciepła U max = 1,3 W/m2K, izolacyjność akustyczne a Rw = 35dB, uszczelki kauczukowe, drzwi wyposażone w zamki,
- wymiana parapetów wewnętrznych (13szt) z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących parapetów wraz z obróbką i obsadzeniem ,
- wymiana krat stalowych zabezpieczających naświetla piwnic na nowe (6szt)
- wymiana drzwiczek do zsypów (2 szt) na nowe elementy termoizolacyjne wraz z montażem zamków zabezpieczających przed dostępem nieupoważnionych osób,
g) wykonanie instalacji odgromowej na ścianach:
- montaż wsporników naciągowych oraz osłon p.poż. przewodów uziemiających pod styropianem,
- montaż zwodów pionowych instalacji naprężanych z drutu ocynkowanego fi 8mm,
- montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z puszkami pomiarowymi ze skrzynkami pomiarowymi
- pomiar instalacji odgromowej
h) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej 17kWp:
- montaż 34 szt. modułów monokrystalicznych o mocy 500 Wp każdy zainstalowanych na dachu budynku przy pomocy aluminiowych konstrukcji ,
- połączenie modułów przewodem solarnym sprowadzonym wolnym przewodem wentylacyjnym do rozdzielnicy TR-Dc zainstalowanej na poziomie piętra budynku,
- montaż inwertera o mocy 17kWp i szafki zabezpieczeń AC
i) instalacje wewnętrzne – elektryczne:
- wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnic,
- wykonanie podejść oraz montaż w pomieszczeniach piwnic przepływowych wiszących podgrzewaczy wody użytkowej o mocy do 6,5kW,
- przeprowadzenie pomiarów oraz badań linii kablowej.
j) instalacje wewnętrzne – sanitarne:
- demontaż istniejącej armatury sanitarnej w pomieszczeniach piwnic,
- montaż nowych umywalek i zlewozmywaka wraz z bateriami umywalkowymi oraz ustępu.
k) instalacje wewnętrzne – centralnego ogrzewania:
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnic,
- demontaż istniejących grzejników oraz montaż nowych grzejników w pomieszczeniach piwnic.
l) wyposażenie obiektu w: meble biurowe, meble kuchenne, pomoce dydaktyczne, zabawki, instrumenty muzyczne.
Szczegółowa charakterystyka oraz ilości poszczególnych elementów wyposażenia ujęto w Zestawieniu stanowiącym załącznik nr 12a.
ł) wyposażenie obiektu w elementy placu zabaw:
- rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych (3szt.),
- wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy,
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw),
- uporządkowanie terenu po ww. pracach wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty budowlane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie burzenia,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty elewacyjne,Izolacja cieplna,Tynkowanie,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,Roboty instalacyjne hydrauliczne,Instalowanie centralnego ogrzewania
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
655 197 31 96
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
655-197-31-96
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Busko-Zdrój
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Busko-Zdrój
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
28-100
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
28-100
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
świętokrzyskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
świętokrzyskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec, Mariusz Szafraniec
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec, Mariusz Szafraniec
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
13
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
13
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2023-01-24
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-01-24
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
1540000,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
1540000,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa i zwiększenie walorów użytkowych przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"
- Zakup zestawu do badań endoskopowych (kolnoskop i gastroskop wraz z oprzyrządowaniem oraz stacja roboczą i endobase) do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa zestawów do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013T (0039T) Gacki - Dobrów od km 1+970 do km 2+500"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.