eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc9814c-723e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474417/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa i termomodernizacja obiektu gminnego na ul. ppłk. Srogiego w Busku-Zdroju obejmuje:
a) termomodernizację i remont pokrycia dachowego:
- rozbiórka istniejących betonowych czapek kominowych, przemurowanie, podmurowanie o ok. 20cm, zamurowanie części kominów, uzupełnienie czapek betonowych i tynków cementowo-wapiennych oraz malowanie farbami elewacyjnymi na kominach,
- demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej dachu z drutu ocynkowanego fi 8mm (instalacja zamontowana na nowych wspornikach w układzie jak przed demontażem),
- docieplenie dachu styropapą grub. 15cm dwustronnie laminowaną (styropian w styropapie EPS100-036) wraz z pokryciem styropapy 2 warstwami papy termozgrzewalnej (papa termozgrzewalna podkładowa oraz nawierzchniowa o grub. min. 5,2mm) na uprzednio przygotowanym podłożu,
- montaż kominków wentylacyjnych i wywietrzaków kanalizacyjnych,
- wykonanie drewnianej konstrukcji pod obróbki blacharskie i orynnowanie wraz z wykonaniem powyższych,
- wykonanie obróbek kominów i wyłazu na dach z papy termozgrzewalnej grub. min. 5,2mm,
- montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL

b) roboty remontowe wewnętrzne oraz roboty naprawcze malarskie:
- w piwnicach - demontaż wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, montaż nowych elementów: listew aluminiowych w otworach drzwiowych, skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą oraz skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą,
- w piwnicach - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, zerwanie okładzin ściennych i podłogowych (tapety, płytki, rulon PCV, listwy podłogowe),
- w piwnicach – wykonanie posadzek: wykonanie podkładów betonowych, wyrównanie nierówności, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej, uzupełnienie posadzek z zatarciem na ostro, gruntownie podłoży, wykonanie posadzek z płytek terakotowych wraz z cokolikami,
- w piwnicach – malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu powierzchni; polakierowanie lamperii,
- w piwnicach – licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
- obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych w ścianach,
- na pozostałych kondygnacjach - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń po przeprowadzeniu prac remontowych na uprzednio przygotowanych podłożach (zachowanie kolorystyki pomieszczeń)
- wymiana części istniejących parapetów wewnętrznych po przeprowadzonych pracach związanych
z wymianą okien: parapety z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących
- wymiana skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą (przy wejściu do piwnicy) na elementy
analogiczne do zastosowanych na poziomie parteru

c) docieplenie budynku:
- demontaż istniejących elementów zamontowanych do elewacji oraz ponowny montaż nowych elementów,
- ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych docieplone styropianem EPS 70-031 grub. 14cm (λ max = 0,031W/m*K),
- ościeża okienne i drzwiowe ocieplone styropianem samogasnącym EPS 70-031 grub. 3cm (λ max = 0,031W/m*K),
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej. grub. 1,5mm (ściany płaskie, powierzchnie poziome, słupy, ościeża) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z żywicznych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej grub. 1,5mm (cokół) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),
- montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze RAL ,
- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz pozostałych obróbek blacharskich.

d) izolację termiczną ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi:
- prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni, naświetli, schodów betonowych,
- wykonanie impregnacji biobójczej natryskowej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z emulsji i roztworów asfaltowych modyfikowanych oraz papy termozgrzewalnej,
- wykonanie izolacji termicznej przy użyciu styropianu ekstrudowanego wodoodpornego XPS100 grub. 15cm (λ max = 0,035W/m*K),
- odtworzenie opaski i chodnika z kostki betonowej bezfazowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (przyjęto 100% kostki nowej)
- odtworzenie schodów żelbetowych, podjazdu dla niepełnosprawnych, tarasów i naświetli wraz z okładziną ww. elementów i elementami towarzyszącymi (balustrady, pochwyty itp.). Na tarasach należy zastosować okładzinę poliuretanową.
- balustrady tarasów, schodów i pochylni dla niepełnosprawnych należy wykonane ze stali nierdzewnej „inox” na wzór istniejących elementów – zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi dot. obiektów użyteczności publicznej typu obiekt przedszkolny,
- izolacje przeciwwilgociowe tarasu
- rozbiórka, przemurowanie wraz z tynkowaniem murków przy tarasach zewnętrznych od strony południowej.

e) remont daszków nad wejściami do budynku:
- rozebranie elementów daszków,
- ułożenie płyt styropianowych EPS 70 grub. 3cm
- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 10cm oraz z rur spustowych o średnicy 8cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL

f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej:
- stolarka okienna z PCV o współczynniku przenikania ciepła U max = 0,9 W/m2K, szyby zespolone potrójne, okna rozwierane i uchylno-rozwierane wyposażone w nawiewniki higrosterowalne, okna jedno – dwudzielne;
- stolarka drzwiowa zewnętrzna z ciepłego aluminium o współczynniku przenikania ciepła U max = 1,3 W/m2K, izolacyjność akustyczne a Rw = 35dB, uszczelki kauczukowe, drzwi wyposażone w zamki,
- wymiana parapetów wewnętrznych (13szt) z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących parapetów wraz z obróbką i obsadzeniem ,
- wymiana krat stalowych zabezpieczających naświetla piwnic na nowe (6szt)
- wymiana drzwiczek do zsypów (2 szt) na nowe elementy termoizolacyjne wraz z montażem zamków zabezpieczających przed dostępem nieupoważnionych osób,

g) wykonanie instalacji odgromowej na ścianach:
- montaż wsporników naciągowych oraz osłon p.poż. przewodów uziemiających pod styropianem,
- montaż zwodów pionowych instalacji naprężanych z drutu ocynkowanego fi 8mm,
- montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z puszkami pomiarowymi ze skrzynkami pomiarowymi
- pomiar instalacji odgromowej

h) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej 17kWp:
- montaż 34 szt. modułów monokrystalicznych o mocy 500 Wp każdy zainstalowanych na dachu budynku przy pomocy aluminiowych konstrukcji ,
- połączenie modułów przewodem solarnym sprowadzonym wolnym przewodem wentylacyjnym do rozdzielnicy TR-Dc zainstalowanej na poziomie piętra budynku,
- montaż inwertera o mocy 17kWp i szafki zabezpieczeń AC

i) instalacje wewnętrzne – elektryczne:
- wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnic,
- wykonanie podejść oraz montaż w pomieszczeniach piwnic przepływowych wiszących podgrzewaczy wody użytkowej o mocy do 6,5kW,
- przeprowadzenie pomiarów oraz badań linii kablowej.

j) instalacje wewnętrzne – sanitarne:
- demontaż istniejącej armatury sanitarnej w pomieszczeniach piwnic,
- montaż nowych umywalek i zlewozmywaka wraz z bateriami umywalkowymi oraz ustępu.

k) instalacje wewnętrzne – centralnego ogrzewania:
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnic,
- demontaż istniejących grzejników oraz montaż nowych grzejników w pomieszczeniach piwnic.

l) wyposażenie obiektu w: meble biurowe, meble kuchenne, pomoce dydaktyczne, zabawki, instrumenty muzyczne.
Szczegółowa charakterystyka oraz ilości poszczególnych elementów wyposażenia ujęto w Zestawieniu stanowiącym załącznik nr 12a.

ł) wyposażenie obiektu w elementy placu zabaw:
- rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych (3szt.),
- wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy,
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw),
- uporządkowanie terenu po ww. pracach wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 1409384,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Rozbudowa, nadbudowa Publicznego Przedszkola Nr 3 w Busku-Zdroju
z zagospodarowaniem terenu wokół budynku obejmuje:

a) zagospodarowanie terenu działki nr 130:
- wycinka wszystkich drzew i krzewów (w tym żywopłotów rosnących w skupiskach) kolidujących z inwestycją wraz z wykonaniem nowych nasadzeń,
- rozbiórka istniejącej kostki kolidującej z inwestycją oraz wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
- likwidacja schodów zewnętrznych,
- wykonanie zagospodarowania terenu (po uprzednim oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych) poprzez formowanie skarp oraz utworzenie powierzchni biologicznie czynnej (wykonanie trawników parkowych oraz rozrzucenie kory),
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wokół działki nr 130 (przęsła, słupki, brama wjazdowa, furtki, podmurówka), wykonanie nowej podmurówki betonowej, montaż nowego ogrodzenia: ogrodzenie panelowe wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej,
- modernizacja istniejącego placu zabaw o powierzchni ok.390m2 (rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych, wymiana nawierzchni na nawierzchnię bezpieczną, syntetyczną, gumową oraz wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy)

b) roboty budowlane polegające na dobudowaniu zachodniego skrzydła przedszkola
o 2 kondygnacjach, nadbudowie i zmianie poddaszy nieużytkowych na pełną kondygnację w 2 częściach istniejącego budynku, budowie łącznika pomiędzy częścią istniejącą i nową:
- wymiana pokrycia oraz konstrukcji dachu istniejącego wraz z ociepleniem stropu poddasza wełną mineralną,
- elementy konstrukcyjne: fundamenty – ławy żelbetowe, ściany zewnętrzne – żelbetowe i murowane z pustaków ceramicznych, stropy – żelbetowe wylewane na budowie i z płyt kanałowych strunobetonowych prefabrykowanych, dach – drewniany, płatwiowo-kleszczowy oparty na płatwiach i ścianach zewnętrznych, stropodach - wykończenie papą, schody wewnętrzne – żelbetowe; wyłaz na strych ze schodami; nadproża – wylewane na budowie, żelbetowe.
- wykończenie zewnętrzne: stolarka - PCV, aluminiowa, okna przeciwpożarowe; ściany - tynk mineralny, cokół – tynk mozaikowy, dach – blacha cynkowo-tytanowa, rynny i rury spustowe – ukryte w linii okapu, wpusty zabezpieczone koszem, rury spustowe ukryte w grubości ocieplenia; zadaszenie wejść – szkło bezpieczne, system na odciągach ze stali nierdzewnej
- wykończenie wewnętrzne: podłogi i posadzki – parkiet, wykładzina PCV, płytki podłogowe; ściany – tynki gipsowe i cementowo-wapienne, płytki ceramiczne, okładziny ochronne przeciwuderzeniowe z tworzywa na bazie żywic akrylo-winylowych; malowanie – farby lateksowe, sufity podwieszane – systemowe, modułowe; stolarka i ślusarka wewnętrzna – drzwi drewnopochodne , łazienkowe z otworami wentylacyjnymi i aluminiowe,
- wyposażenie dodatkowe: osłony grzejników, wycieraczki przed wejściami do budynku, scena podniesiona w świetlicy, systemowe kabiny sanitarne w toaletach, gaśnice, rolety EI 30 w istniejących oknach podawczych, lustra w łazienkach
- wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu osobowego: o wymiarach ok.1,1x1,4m, udźwig 630 kg (8 osób)
- wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej z obrzeżem betonowym,
- wykonanie drenażu opaskowego z rur drenarskich, przy zastosowaniu geowłókniny, montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych, obsypanie żwirem,

c) instalacje wewnętrzne (wraz z montażem osprzętu i armatury)
- elektryczna, w tym oświetlenia ogólnego, awaryjnego, zasilania gniazd wtykowych 1-faz, oddymiania klatki schodowej; systemu sygnalizacji pożarowej; uziemienie, połączenia ochronne i wyrównawcze; instalacja odgromowa, ochrona przeciwprzepięciowa , przeciwporażeniowa
- instalacja systemu sygnalizacji pożarowej
- teletechniczna (instalacja okablowania strukturalnego) oraz system wideodomofonowy
- wodno-kanalizacyjna
- centralnego ogrzewania
- hydrantowa
- wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
- gazu
- kanalizacji deszczowej

d) oprawy oświetleniowe: kaseton, konfigurowalny splot średniej wielkości, oprawy liniowe, oprawy przemysłowe, płaskie plafony, oprawy naścienne do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, dwustronne oprawy nastropowe do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, oprawy dostropowe i nastropowe do oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego i antypanicznego.

e) wyposażenie budynku:
- wyposażenie łazienek: umywalki ceramiczne, misy sedesowe, prysznice, dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, pojemniki na papier toaletowy, lustra nad umywalkami,
- umeblowanie sali dydaktycznych, pokoju logopedy, sali multimedialnej, pomieszczenia socjalnego,
- wyposażenie sal dydaktycznych: pomoce dydaktyczne, zabawki

f) przebudowa istniejącego przyłącza gazu niskiego ciśnienia:
- demontaż istniejącego gazociągu,
- roboty montażowe nowego gazociągu wraz z przeprowadzeniem odbioru przez zarządcę sieci

g) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku

h) przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej;
- demontaż istniejącego przyłącza
- roboty montażowe : studnie rewizyjne o średnicy 1200mm, kanały z rur PVC-U o średnicy zew. 200mm

i) oznakowanie znakami ewakuacyjnymi wszystkich dróg i wyjść ewakuacyjnych z budynku wraz z montażem niezbędnej ilości gaśnic p.poż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 6330791,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1540000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2580000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1540000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-197-31-96

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1540000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HPM Szafraniec S.C. Paweł Szafraniec Mariusz Szafraniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-197-31-96

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.