Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048359/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079780 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRACE GEODEZYJNE NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA
Podział nieruchomości – część 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691250
1.5.8.) Numer faksu: 182691251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.rabawyzna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE GEODEZYJNE NA TERENIE GMINY RABA WYŻNAPodział nieruchomości – część 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369ba365-af0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001477/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 PRACE GEODEZYJNE NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA Podział nieruchomości – część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69349,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy obejmuje:
I. Podział działek zajętych pod drogę gminną na terenie wsi: Sieniawa, Skawa, Podsarnie, Harkabuz, Rokiciny Podhalańskie,
II. Podział działek zajętych pod ścieżkę rowerową we wsi Harkabuz,
III. Przedłożenie zaklauzulowanych map z projektami podziału,
IV. Przedłożenie operatu technicznego z podziału nieruchomości sporządzonego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie.
Po realizacji zadania Zamawiający celem oceny prawidłowości wykonania usługi, będzie żądał od Wykonawcy pełnej dokumentacji geodezyjnej sporządzonej dla przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoart Geodezja i budownictwo Justyna Polaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761792064
7.3.3) Ulica: Mościckiego
7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-470
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
POLACZEK JUSTYNA "GEO-ART" GEODEZJA I BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.