eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w celu realizacji Projektu Grantowego "Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń i konsultacji w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e76315b4-8859-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 (dotyczy etapu III, IV, V, VI, VII, VIII)
PRZEPROWADZENIE KONSULTACJI EKSPERCKICH W TRUDNOŚCIACH ZGŁASZANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW PLACÓWEK OBJĘTYCH WSPARCIEM SCWEW
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie konsultacji eksperckich w tematykach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli i szkół ogólnodostępnych. Konsultacje dotyczą takiej tematyki jak:
- Praca z uczniem przejawiającym zachowania opozycyjno-buntownicze,
- Ocenianie uczniów w klasie zróżnicowanej,
- Jak pracować z uczniem mającym trudności w komunikacji,
- Metodyka nauczania uczniów ze SPE,
- Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole,
- Praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną,
- Analiza zaleceń zawartych w orzeczeniach.
- oraz inne wynikające z analizy diagnozy szkół objętych wsparciem
2. Głównym celem konsultacji jest wspieranie w doborze rozwiązań w zdiagnozowanych obszarach wsparcia, adekwatnie do specyfiki funkcjonowania dzieci i grupy. Celem zatrudnienia eksperta jest udzielanie wskazówek w zakresie pracy z dzieckiem z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb, prezentowanie form i metod pracy oraz udzielanie wsparcia w zakresie zapewnienia pełnego funkcjonowania dziecka w szkole.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot został zrealizowany w wymiarze 120 h w każdym etapie realizacji projektu (tj. do 31.03.2022, 30.06.2022, 30.09.2022, 31.12.2022, 31.03.2023, 30.06.2023) zgodnie z harmonogramem opracowanym w porozumieniu z koordynatorem projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
(dotyczy etapu IV, V, VI, VII) PRZEPROWADZENIE SUPERWIZJI GRUPOWYCH Z EKSPERTEM W PRZEDSZKOLACH I SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH OBJĘTYCH WSPARCIEM SCWEW
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej pn.: Przeprowadzenie superwizji grupowych z ekspertem w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych objętych wsparciem SCWEW
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Cel superwizji:
• Superwizja to metoda wspierania rozwoju zawodowego i osobistego, a także warsztatu pracy osób, których zawody wymagają stałego kontaktu i budowania relacji z innymi ludźmi, co wywołuje zarówno efekty bardzo pozytywne, jak i negatywne. Najistotniejszym aspektem superwizji jest uczenie się. Superwizja jest wzajemną wymianą doświadczeń, przemyśleń, okazją wspólnej analizy nad źródłami trudności, szukaniem istoty trudności.
• Superwizję to również proces, który angażuje nauczycieli – kolegów i koleżanki z pracy do dyskusji na temat poprawiania metod nauczania. Unika się oceniania poziomu kompetencji poszczególnych osób wchodzących do procesu superwizji. Superwizor pełni funkcję wspierającą, jako moderator spotkań superwizyjnych i dodatkowa „para oczu”, która może wspierać refleksję nad zachowaniami nauczycieli w czasie lekcji. Superwizorzy zgodnie z takim podejściem przekazują nauczycielom informację, jakie zjawiska dostrzegli w czasie lekcji i zachęcają samych nauczycieli do wyciągania wniosków. W tak prowadzonym procesie superwizji nauczyciele sami decydują o kierunkach działania, dzięki facylitacji procesu przez superwizora.
• Pracownicy szkół i przedszkoli po przeprowadzonych sesjach superwizji nabędą umiejętności:
- Umiejętności twórczego rozwiązywania problemów
- Analizowania własnych metod pracy
- Analizowania działania oraz umiejętności wyciągania wniosków
- Umiejętność współpracy z nauczycielami i rodzicami
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji
- Umiejętność kształtowania postawy otwartości
- Umiejętności pozytywnego kontaktu i komunikacji interpersonalnej
3. Harmonogram superwizji będzie ustalany wspólnie z koordynatorami projektu w placówkach objętych wsparciem SCWEW.
4. Usługa będzie wykonywana w wymiarze 120 h w każdym etapie realizacji projektu (tj. do 31.03.2022, 30.06.2022, 30.09.2022, 31.12.2022, 31.03.2023)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 (dotyczy etapu IV)
WARSZTATY DLA NAUCZYCIELI, RODZICÓW ORAZ UCZNIÓW – DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH W SYTUACJACH TRUDNYCH I KRYZYSOWYCH. INTEGRACJA, INKLUZJA-DOŚWIADCZENIE, UWAGI I WSKAZÓWKI PRAKTYKÓW.
1.Cel warsztatów:
- Szkolenie pozwolą uczestnikom rozwinąć takie umiejętności jak:
• budowanie relacji z uczniem-dzieckiem i zespołem poprzez właściwą komunikację, udzielanie informacji zwrotnej - wspierającej i motywującej,
• diagnoza ucznia pod kątem jego potrzeb emocjonalnych, społecznych, edukacyjnych,
• diagnoza zespołu klasowego oraz identyfikowanie indywidualnych ról,
• integracja grupy klasowej,
• kształtowanie u dzieci nawyków komunikowania się bez przemocy, umiejętności współpracy i współdziałania, konstruktywnego zachowania w sytuacjach konfliktów,
• współpraca z partnerami szkoły w pracy wychowawczej - rodzicami uczniów przy kształtowaniu prawidłowych nawyków funkcjonowania w grupie klasowej, innymi nauczycielami, instytucjami.
2.Przewidywana liczba uczestników 100 osób, czas trwania warsztatów: 4 godziny zegarowe.
3.Warsztaty należy zrealizować w terminie od 1kwietnia do 30 czerwca 2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 (dotyczy etapu IV)
ZAKUP USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA KADRY SCWEW I DYREKTORÓW SZKÓŁ OBJĘTYCH WSPARCIEM SCWEW.
1.Szkolenie specjalistyczne dla dyrektorów i kadry SCWEW. Omówienie i wypracowanie modelu edukacji włączającej na bazie placówek ogólnodostępnych w zakresie:
- dobrostan nauczycieli,
- atmosfera szkoły włączającej,
- tożsamość edukacji włączającej
2.Szkolenie mają na celu wyposażenie kadry SCWEW i dyrektorów szkół objętych wsparciem w kompetencje, które umożliwią realizację zadań szkoły włączającej. Do najważniejszych kompetencji można zaliczyć: umiejętność współpracy zespołowej, pracy z dorosłymi i zarządzania zmianą. Program szkolenia obejmuje zagadnienia związane z inkluzją, takie jak: uwzględnianie różnorodności dzieci/uczniów na różnych poziomach oraz etapach kształcenia, stosowanie zróżnicowanych metod i form pracy, różnicowanie oceniania czy dostosowywanie wymagań do potrzeb i możliwości uczniów, to tylko niektóre z praktycznych umiejętności wskazanych w prezentowanym programie szkolenia. Ich posiadanie idzie w parze z uwzględnieniem i wykorzystaniem aktywnych metod pracy, nowoczesnych technologii, nauczania zdalnego oraz dbałości o aktualne kierunki i tendencje pojawiające się w odniesieniu do dzieci/uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi.
3.Grupa składająca się z: 8 dyrektorów, 8 koordynatorów, 6 osób zespołu SCWEW, osób chętnych (łącznie około 62 osób).
4. Czas trwania szkolenia 4h.
5.Szkolenie należy zrealizować w terminie od 1kwietnia do 30 czerwca 2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5:
(dotyczy etapu IV, V, VI, VII, VIII)
PRZEPROWADZENIE KONSULTACJI DLA RODZICÓW I DZIECI SZKÓŁ OGÓLNODOSTĘPNYCH PLACÓWEK OBJĘTYCH WSPARCIEM SCWEW
Tematyka: Wady rozwojowe i genetyczne u dzieci a ich na funkcjonowanie w przedszkolu i szkole, zachowania destrukcyjne u dzieci i młodzieży oraz inne wynikające z analizy diagnozy szkół objętych wsparciem.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie konsultacji dla rodziców i dzieci szkół w tematykach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli i szkół ogólnodostępnych przez lekarz, terapeutów, specjalistów w tematyce zgodnej z potrzebami zgłaszanymi przez koordynatorów w poszczególnych placówkach objętych wsparciem.
2. Usługa będzie wykonywana wymiarze 60 h w każdym etapie realizacji projektu (tj. do 31.03.2022, 30.06.2022, 30.09.2022, 31.12.2022, 31.03.2023, 30.06.2023)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 (dotyczy etapu IV)
USŁUGA SZKOLENIA „WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO- KOMUNIKACYJNEJ (TIK) W PRACY Z GRUPĄ / KLASA O ZRÓŻNICOWANYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH
Szkolenie specjalistyczne zgodne z potrzebami szkół objętych wsparciem na podstawie diagnozy (ocenianie kształtujące) .
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w tematyce Wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnej (TIK) w pracy z grupą/ klasą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych
2. Termin wykonania do 30 czerwca 2022 r. w ilości 32h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 (dotyczy etapu V)
USŁUGA SZKOLENIOWA „ORZECZENIA DO KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO- REALIZACJA ZALECEŃ, PLANOWANIE PRACY I ORGANIZACJI PROCESU KSZTAŁCENIA UCZNIÓW Z SPE”
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w tematyce ORZECZENIA DO KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO- REALIZACJA ZALECEŃ, PLANOWANIE PRACY I ORGANIZACJI PROCESU KSZTAŁCENIA UCZNIÓW Z SPE”
2. Przeprowadzenie 8 szkoleń dla kadry pedagogicznej (3 grupy), dyrektorów (1 grupa), rodziców (2 grupy), specjaliści zatrudnieni w szkołach (1 grupa) przedstawicieli środowiska zewnętrznego (1 grupa) w wymiarze 4 godzin na każde szkolenie.
3. Termin wykonania do 30 września 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 (dotyczy etapu VI)
USŁUGA SZKOLENIOWA „WSPIERANIE RODZINY W EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ”
1.Przeprowadzenie 8 szkoleń dla kadry pedagogicznej (3 grupy), dyrektorów (1 grupa), rodziców (2 grupy), specjaliści zatrudnieni w szkołach (1 grupa) przedstawicieli środowiska zewnętrznego (1 grupa). Szkolenie trwa 4 godziny.
2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w tematyce „WSPIERANIE RODZINY W EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ”
3.Termin wykonania od 1 października do 31 grudnia 2022 r.
4.Celem szkolenia będzie analiza, w jaki sposób można wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziny, realizując cele edukacji inkluzywnej (włączającej). Aby cel ten zrealizować, zostanie on podzielony na kilka części. W pierwszej kolejności zdefiniowane zostanie pojęcie „edukacji włączającej” oraz zaprezentowane będą podstawy prawne regulujące zasady jej stosowania. Następna część zostanie poświęcona omówieniu jej podstawowych celów i założeń oraz miejsca, jakie zajmują w niej nauczyciele i uczniowie. Główna część szkolenia odnosić się będzie do zasadniczej kwestii, czyli form wspierania dzieci i rodziców w edukacji włączającej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 (dotyczy etapu VII)
RADY SZKOLENIOWE DLA NAUCZYCIELI/ NAUCZYCIELI SPECJALISTÓW/ RODZICÓW/ PRZEDSTAWICIELI ŚRODOWISKA ZEWNĘTRZNEGO PLACÓWEK OBJĘTYCH WSPARCIEM NA TEMAT: FUNKCJONOWANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ I ŚRODOWISKU SPOŁECZNYM W OPARCIU O MODEL PEDAGOGIKI GESTALT
1.Przeprowadzenie 8 szkoleń dla kadry pedagogicznej (3 grupy), dyrektorów (1 grupa), rodziców (2 grupy), specjaliści zatrudnieni w szkołach (1 grupa) przedstawicieli środowiska zewnętrznego (1 grupa). Szkolenie trwa 4 godziny (łącznie 32h).
2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w tematyce „FUNKCJONOWANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ I ŚRODOWISKU SPOŁECZNYM W OPARCIU O MODEL PEDAGOGIKI GESTALT”
2.Termin wykonania od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2023 r.
3.Szkolenie ma na celu ukazanie możliwości wykorzystania Pedagogiki Specjalnej Gestalt w ukazaniu funkcjonowania oraz drogi ku dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną. Szkolenie będzie próbą syntetycznego spojrzenia na osobę niepełnosprawną wchodzącą w dorosłość.Szczególne miejsce zajęły zagadnienia związane z transformacją założeń terapeutycznych na pole pedagogiki specjalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXON Centrum Edukacyjno – Medyczne Leszek Twarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050653921

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Zadaniu 2 w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówień , wystąpił błąd, którego konsekwencją było błędne wyliczenie ceny przez Wykonawcę. W formularzu ofertowym podano, iż cenę oferty należy przeliczyć przez 120h spotkań w sześciu etapach, przy czym w SWZ podano iż etapów realizacji jest cztery. Cena oferty została więc przeliczona nieprawidłowo, co powodowałoby zawarcie umowy na znacznie większą ilość godzin spotkań niż przewiduje to program projektu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Zadaniu 3 w opisie przedmiotu zamówienia wystąpił błąd, którego konsekwencją było błędne wyliczenie ceny przez Wykonawcę. W SWZ podano, iż przedmiotem zamówienia będą 4 godziny warsztatów przeprowadzonych przez Wykonawcę, przy czym Zamawiający nie uszczegółowił, że będą one podzielone na 2 godziny szkolenia i 2 godziny zajęć z animatorem. Cena oferty została więc przeliczona nieprawidłowo, co spowodowało jej zaniżenie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXON Centrum Edukacyjno – Medyczne Leszek Twarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050653921

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Zadaniu 5 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR CONSULTING Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101781500

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2022-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4768 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXON Centrum Edukacyjno – Medyczne Leszek Twarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050653921

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-09-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4768 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXON Centrum Edukacyjno – Medyczne Leszek Twarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050653921

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4768 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AXON Centrum Edukacyjno – Medyczne Leszek Twarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050653921

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.