eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiWsparcie Rozwoju Miast - Modernizacja Centrum Aktywności Obywatelskiej wraz z budową windy oraz zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie Rozwoju Miast – Modernizacja Centrum Aktywności Obywatelskiej wraz z budową windy oraz zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 26-72-133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie Rozwoju Miast – Modernizacja Centrum Aktywności Obywatelskiej wraz z budową windy oraz zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225fc0a8-9095-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Opracowanie dokumentacji technicznej modernizacji Centrum Aktywności Obywatelskiej wraz z budową windy oraz zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt- POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061504/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210731,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części Centrum Aktywności Obywatelskiej zlokalizowanego przy ul. Henryka Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Świętokrzyskim na działce nr 31 (obr. 11 ark. 5; pow. 7449 m2) wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.
Zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie pełnej inwentaryzacji obiektu, opinii technicznej budynku wraz z oceną stanu wszystkich instalacji, w które wyposażony jest obiekt budowlany, przygotowanie dwóch koncepcji rozbudowy i przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń obiektu budowlanego oraz planowanego zagospodarowania terenu lub działki w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy,,
2) uzyskanie prawomocnej decyzji o lokalizacji celu publicznego (w obszarze lokalizacji przedmiotowego budynku brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; o ile będzie niezbędna), opracowanie w wersji papierowej projektu zagospodarowania działki lub terenu sporządzonego na aktualnej mapie do celów projektowych lub jej kopii, projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami oraz złożenie wniosku o którym mowa w art. 33 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane w formie papierowej w imieniu Zamawiającego do organu wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę do 215 dni od dnia podpisania umowy,
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, opracowanie projektu technicznego zgodnego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym, projektów wykonawczych wszystkich branż opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego wraz z kosztorysem inwestorskim oraz przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż do 310 dni od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.