Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054395/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LOKUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510997458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 9
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 762 52 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lokum.zamowienia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lokum-bartoszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fca6374-9bcf-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fca6374-9bcf-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051293/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w budynkach komunalnych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE/ZP/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Roboty ogólnobudowlaneSzczegółowy zakres prac określono w załączniku nr 3.1 do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 53446,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Roboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy zakres prac określono w załączniku nr 3.2 do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 500 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 27505,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne oraz roboty instalacyjne gazoweSzczegółowy zakres prac określono w załączniku nr 3.3 do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość roboczogodzin dla tej części zamówienia wynosi:
- 1 000 Rg – usługi w budynkach/lokalach mieszkalnych,
- 200 Rg – usługi w budynkach/lokalach użytkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 47316,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Roboty zduńskieSzczegółowy zakres prac określono w załączniku nr 3.4 do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że z całkowitej powierzchni trzonów piecowych znajdujących się w lokalach komunalnych zarządzanych nieruchomości obejmuje się przedmiotem zamówienia, powierzchnię:
- 7 m3 – przebudowa trzonu piecowego (robocizna + materiał),
oraz szacuje się że ilość roboczogodzin na roboty dodatkowe wynosi:
- 30 Rg – roboty dodatkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262630-6 - Wznoszenie pieców
4.5.5.) Wartość części: 35544,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- "2025-Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej"
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- "Sukcesywne dostawy wyrobów do dializy nerkowej"
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.