Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00520214/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie przeglądów oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943009100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=1466091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie przeglądów oraz czyszczenie przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5053488-86ab-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Przeprowadzenie okresowych przeglądów i czyszczenie przewodów kominowych w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.30.2022.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290185 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 obejmuje przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy, obejmujących:1. sprawdzenie drożności i w miarę potrzeb szczelności przewodów na całej ich długości,
2. sprawdzenie ciągu kominowego i prawidłowości odprowadzania spalin i dymu z urządzeń grzewczych oraz sprawności wentylacji grawitacyjnej,
3. sprawdzenie stanu technicznego i ustalenie rozmiaru zużycia oraz ewentualnych uszkodzeń przewodów na całej ich długości,
4. sprawdzenie i ustalenie ewentualnych nieprawidłowości podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczych(łącznie z sprawdzeniem kanałów, tj. elementów służących do odprowadzenia spalin lub dymu od urządzenia do przewodu kominowego) i kratek wentylacyjnych,
5. sprawdzenie stanu technicznego wszystkich urządzeń dodatkowych zamontowanych na przewodach i osprzętu kominów, takich jak m.in.: czap, rur, drzwiczek kominowych rewizyjnych i wycierowych, ław, nasad, rotowentów, turbowentów, wywietrzaków, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 125475 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 obejmuje przeprowadzenie czyszczenia przewodów kominowych w budynkach wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy:1. jednorazowego (1 raz/rok) czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z kanałami,
2. dwukrotnego (2 razy/rok) czyszczenia przewodów kominowych spalinowych wraz z kanałami,
3. czterokrotnego (4 razy/rok) czyszczenia przewodów kominowych dymowych wraz z kanałami,
4. wywiezienie usuniętej z przewodów sadzy, popiołów i innych osadów i zanieczyszczeń na wysypisko – wykonawca pokrywa koszt składowania, usunięcia gniazd ptaków w przewodach oraz niezbędną konserwację mechanicznych urządzeń dodatkowych i osprzętu kominów jak również koszt ewentualnych robót dodatkowych związanych z udrożnieniem przewodów, tj. kucie i zamurowanie otworów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 164710 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169032,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169032,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169032,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERKOM Zdzisław Bielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330316638
7.3.3) Ulica: Chałupy 15A
7.3.4) Miejscowość: Świeszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169032,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201900,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201900,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201900,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERKOM Zdzisław Bielak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330316638
7.3.3) Ulica: Chałupy 15A
7.3.4) Miejscowość: Świeszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201900,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim
- Przebudowa DW 103 odc. Mokrawica-Jatki
- Przebudowa DW 106 odc. Okunica - Pyrzyce
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW w Koszalinie - przebudowa parkingu
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
- Przeglądy i naprawy urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.