eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego sprzętu do pielęgnacji i konserwacji boisk piłkarskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego
z opcją wykupu nowego sprzętu do pielęgnacji
i konserwacji boisk piłkarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384815960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sis.serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sis.serock.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego
z opcją wykupu nowego sprzętu do pielęgnacji
i konserwacji boisk piłkarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffaa9ca1-927a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027909/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego sprzętu do pielęgnacji i konserwacji boisk piłkarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIS.271.9.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego sprzętu do pielęgnacji i konserwacji boisk piłkarskich o nawierzchni z trawy syntetycznej. Wykaz oraz opis parametrów technicznych maszyn i urządzeń zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
2) Dostarczony w ramach zamówienia sprzęt musi być w pełni sprawny i wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
3) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
a) dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia – adres miejsca dostawy: Jadwisin, ul. Szkolna 48, 05-140 Serock,
b) uruchomienia dostarczonego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia;
c) przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego (dla wskazanej liczby operatorów przez Zamawiającego) w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji, BHP przedmiotu zamówienia na własny koszt w siedzibie Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować część teoretyczną i demonstracyjną i powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu
podpisania protokołu odbioru bez uwag. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony w protokole.
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kompletnej dokumentacji technicznej, która musi zawierać instrukcję obsługi i użytkowania sprzętu w języku polskim, książkę serwisową /gwarancyjną w języku polskim, wymagane prawem dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, atesty, homologacje) oraz potwierdzające, że
dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom jakościowym.
4) Warunki leasingu operacyjnego opisano w SWZ oraz w Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert wpłynęły 2 oferty. Zamawiający odrzucił w postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy Pzp ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę PKO Leasing S.A., jako ofertę która jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W postępowaniu pozostała jedynie oferta Wykonawcy konsorcjum firm: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (Lider), ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław oraz F.H.U. Tomasz Bętkowski (Partner), 32-415 Raciechowice 243 z ceną 268.450,84 zł brutto. Oferta jest jedyną niepodlegającą odrzuceniu w niniejszym postępowaniu wg oceny dokonanej na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a zarazem ofertą z najniższą ceną. Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia udostępnioną przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 195.000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268450,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268450,84 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.