Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201507/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00203687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem systemu parkingowego na ul. Puławskiej w Kazimierzu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkd.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem systemu parkingowego na ul. Puławskiej w Kazimierzu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-961237c7-e7d1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021404/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Montaż systemu parkingowego na ul. Puławskiej w Kazimierzu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201507/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie:
- 3 szt. szlabanów (1 szt. szlaban wjazdowy i 2 sz. szlabany wyjazdowe),
- bileterki,
- automatu rozliczeniowego,
- doprowadzenie zasilania do urządzeń na podstawie warunków przyłączenia wydanych przez PGE Dystrybucja. Wniosek o wydanie warunków przyłączenia składa Wykonawca przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedmiotu zamówienia dokona również innych niezbędnych uzgodnień,
- system parkingowy,
- wiata pod automat rozliczeniowy,
- wykonanie tablic informacyjnych,
- przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi szlabanu i systemu do sterowania szlabanów,
- okresowe przeglądy w okresie udzielonej gwarancji wynikające z przepisów oraz instrukcji użytkowania,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- przeniesienie licencji na wszelkie oprogramowanie konieczne do korzystania z systemu,
- oraz inne niż w/w prace wynikłe w trakcie prowadzonych prac montażowych związane z przedmiotem zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty. W niniejszy postepowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 20 czerwca 2022r. nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Drzonowie
- Dostawa i montaż klimatyzatorów typu Multi Split i Split w pomieszczeniach WSRM w Łodzi - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.