Ogłoszenie z dnia 2025-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480333/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+
w ramach Programu FELD 2021 - 2027.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+w ramach Programu FELD 2021 - 2027.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c52521a1-fd10-4445-9c6d-ce6e540caf3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00600761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073117/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli biurowych – projekt „Zdrowa Psyche.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027. Program: FELD.00.00 Priorytet: FELD.08.00 Działanie: FELD.08.042.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/24/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
Program: FELD.00.00
Priorytet: FELD.08.00
Działanie: FELD.08.04
BIURKO Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI WYSOKOŚCI
Biurko proste z możliwością elektrycznej regulacji wysokości - umożliwiające zmianę pozycji pracy z siedzącej na stojącą
Blat biurka wykonany z płyty meblowej o minimalnej grubości 20 mm. Kolorystyka okleiny blatu do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta. Możliwość wykonania w blacie biurka przepustów na przewody komputerowe - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Stelaż biurka z możliwością elektrycznej regulacji. Możliwość regulacji wysokości biurka (mierzona od podłogi do górnej krawędzi blatu biurka) - umożliwienie ustawienia biurka w zakresie wysokości od 62 cm do 126 cm. Nogi stelaża o przekroju 80 x 50 mm. Nośność biurka minimum 100 kg. Pamięć minimum 3 zapisanych pozycji. Gumowane stopki stelaża. Stelaż biurka wykonany ze stali malowanej proszkowo. Kolor stelaża do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta - dostępność minimum dwóch kolorów stelaża - srebrny i czarny.
Biurko winno posiadać minimum 24 miesiące gwarancji.
UWAGA ! Biurko musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Rozmiar: 60 cm x 120 cm - 200 szt.; 80 cm x 160 cm - 95 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121100-7 - Biurka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Zamawiający, Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w przedmiocie „Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”Uzasadnienie faktyczne: Wartość najkorzystniejszej Oferty nr 7 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok NIP: 5422748462, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
II. Zbiorcze zestawienie złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją stanowi załącznik do niniejszego zawiadomienia.
III. Oferty podlegające odrzuceniu – zgodnie z zawiadomieniami znak: SPZOZ/DZPIZ/398/2025 z dnia 14.11.2025 r. oraz SPZOZ/DZPIZ/415/2025 z dnia 25.11.2025 r.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie dokumentacji projektowej - PB i PW wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Rozbudowa DW 475 na odcinku Kolonia Brużyca - Aleksandrów Łódzki
- ZP/24/2025 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O. - OBIEKT KOMPOSTOWNI W ŁODZI PRZY UL. SANITARIUSZEK 70/72
- Organizacja i kompleksowa obsługa wizyt studyjnych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku oraz Helsinkach
- Przedzielenie wybiegu wewnętrznego oraz zewnętrznego na słoniarni
- "zorganizowanie w okresie 31.01.2026r. - 15.02.2026r. półkolonii zimowych dla 150 dzieci, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Dostawa wyposażenia do siłowni wraz z montażem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach przedsięwzięcie pt. "PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa mebli biurowych dla jednostek UWr z podziałem na zadania
- Dostawa mebli dla Akademii Tarnowskiej - etap II
- Dostawa mebli i wyposażenia do Żłobka przy ul. Łokietka w Świeciu - część I, II, III, IV, V
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia sal dydaktycznych szkoły modułowej na do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta A. Chmielowskiego 9 z podziałem na 4części.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





